به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،230 روز تا شروع بازی‌های پارالمپیک 2016 در ریودوژانیرو زمان باقی‌ مانده و این در حالی است که تاکنون فقط 10 درصد از مجموع 3 میلیون اختصاص یافته به مردم برزیل برای این بازی‌ها به فروش رفته است. این مسئله باعث ترس مسئولان برگزاری مسابقات آن‌هم چهار سال پس از برگزاری موفق‌آمیز پارالمپیک در لندن شده است. این در حالی است که از مجموع 4.5 میلیون بلیت بازی‌های المپیک نزدیک به نیمی از آن به مردم کشور میزبان فروخته شده است.

ماریو آندرادا، مدیر ارتباطات ریو 2016 با اذعان به اینکه فروش بلیت پارالمپیک در حد پایینی بوده، اعلام کرده که بهترین بلیت‌ها خیلی سریع فروخته شده است. وی همچنین عنوان کرد که با توجه به بحران اقتصادی کشور برزیل که در 20 سال اخیر بی‌سابقه بوده، کمی نگرانی بابت فروش بلیت‌های پارالمپیک وجود دارد.

پایین بودن سطح فروش بلیت پارالمپیک در برزیل که از 7 سپتامبر 2015 آغاز شده، در حالی است که چهار سال قبل و در پارالمپیک 2012 لندن 2.7 میلیون بلیت فروخته شد. قیمت ارزان‌ترین بلیت پارالمپیک ریو 3 دلار و گرانترین بلیت که مربوط به مراسم افتتاحیه است، 300 دلار ارزش‌گذاری شده است. ضمن اینکه دو میلیون بلیت این مسابقات 9 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

انتهای پیام/