برانکو به قدری این بازیکن را دوست دارد که در صدر بازیکنان ورودی تیمش نام وحید را نوشت و تصور می‌کرد باشگاه بتواند به راحتی وحید را به پرسپولیس بیاورد. برانکو بارها در مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره کرده بود که در نقل و انتقالات نیم‌فصل فقط یک بازیکن می‌خواهد در پست وینگر که بتواند جای خالی هادی نوروزی را پر کند.

 

سابقاً شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه برانکو از جایی که امید عالیشاه بازی می‌کند، رضایت ندارد و به دنبال آن است تا امید را با تغییر پست بازی، در ترکیب اصلی حفظ کند.

 

اگر وحید امیری به پرسپولیس می‌آمد، امید می‌توانست در وینگر راست و امیری در وینگر چپ به میدان برود اما باشگاه نفت از همان ابتدای شروع مذاکرات، با انتقال وحید به پرسپولیس مخالفت کرد. مسئولان این باشگاه در ادامه مذاکرات نیز رقم‌های عجیبی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادند تا مسئولان پرسپولیس از این انتقال صرفنظر کنند.

 

با این حال هنوز هم امید به جذب امیری وجود دارد و پرسپولیسی‌ها می‌خواهند هرطور شده این ماجرای پیچیده را به سود خود تمام کنند. تا عصر دیروز، مذاکرات طرفین به بن‌بست رسید اما در این هفته احتمال اینکه اتفاقات جدیدی رخ بدهد، زیاد است و اصلاً شاید مسائلی رقم خورد که امیری توانست به پیراهن پرسپولیس برسد.