به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدو اگرچه در کنار نیمار با 14 گل زده، دومین گلزنان برتر حال حاضر لالیگا در فصل 16-2015 محسوب می‌شوند، اما تمام گل‌هایی که او به ثمر رسانده برابر تیم‌هایی بوده است که رقبای بزرگ و سخت کهکشانی‌ها محسوب نمی‌شوند.

رئال مادرید در 18 بازی‌اش در این فصل لالیگا برابر تیم‌هایی مانند بارسلونا، اتلتیک بیلبائو، والنسیا، سویا و ویارئال و اتلتیکومادرید بازی کرده است، اما رونالدو در هیچ یک از آنها موفق به گلزنی نشده است.

این مهاجم پرتغالی حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم که تیمش دو بازی حساس برابر پاری‌سن‌ژرمن داشت، نتوانست گلزنی کنند. کهکشانی‌ها در فرانسه با قهرمان لوشامپیونه به تساوی بدون گل رضایت دادند و در سانتیاگو برنابئو با یک گل پیروز شدند.

در حقیقت رئال مادرید تنها در دو بازی از تمامی بازی‌ها در این فصل که رونالدو در آنها موفق به گلزنی نشده است، میدان را به عنوان تیم پیروز ترک کرده است که یکی از آنها برابر بیلبائو در سن‌مامس بود و دیگری برابر پاری‌سن‌ژرمن در پارک‌دو‌پرنس.

ناکامی رونالدو برای گلزنی در بازی‌های مهم رئال در این فصل در شرایطی است که او در دیگر بازی‌های این فصل کهکشانی‌ها 25 گل زده است و از آن تعداد 11 گلش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که او را به رکورددار گلزنی در اولین مرحله از مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا تبدیل کرد.

بزرگترین تیمی که رونالدو در این فصل لالیگا به آن گل زده، سلتاویگو بوده است که در آن یکی از سه گل پیروزی 3 بر یک رئال را به ثمر رساند. 13 گل دیگر ستاره پیشین منچستریونایتد در بازی برابر اسپانیول، لاس‌پالماس، ایبار، ختافه، رایو وایکانو و رئال‌سوسیه‌داد بوده است.