به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کریم منصوری در مراسم افتتاح ساختمان کمیته فوتسال اظهار کرد: فوتسال سال‌ها دارای مکانی نبود. ابتدا می‌خواستیم در آکادمی ملی المپیک جایی را برای فوتسالی‌ها بسازیم که موافقت نکردند ولی در آخر توانستیم با هزار سختی این مکان را خریداری و افتتاح کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا باشگاه‌ها پولی برای خرید این ساختمان داده‌اند؟ گفت: هیچ یک از ‌باشگاه‌ها هیچ پولی بابت خرید این ساختمان پرداخت نکرده‌اند. از طرفی باید بگویم فوتسال درآمدی ندارد و خود باشگاه‌ها تحت فشار هستند.

منصوری در پاسخ به اینکه آیا فوتسالی‌ها می‌خواهند کاملا مستقل از فدراسیون فوتبال اداره شوند؟ گفت: اساسنامه فوتبال و فوتسال و قوانین بین‌المللی چنین اجازه‌ای را به فوتسالی‌ها نمی‌دهند که از فدراسیون فوتبال جدا شوند و مستقل عمل کنند. ما هم قصد نداریم از بدنه فدراسیون فوتبال جدا شویم بلکه استقلالی می‌خواهیم که بتوانیم رشد کنیم. فوتبالی‌ها از ما خوشش‌شان نمی‌آید و اجازه نمی‌دهند که ما چنین استقلالی داشته باشیم.

عضو هیات مدیره کمیته فوتسال افزود: ما می‌خواهیم داوران فوتسالی‌ها مختص خود فوتسالی‌ها باشد و سازمان لیگ مستقل‌تر از گذشته عمل کند. من به عنوان یکی از باشگاه‌داران قدیمی به این نتیجه رسیدیم که باید فوتسالی‌ها در فدراسیون فوتبال به صورت خزنده حرکت کنند و با این حرکت رشد داشته باشند.

او در پاسخ به اینکه آیا شهرام دبیری که در هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و شخصی فوتسالی است توانسته کمکی به فوتسال کند؟ گفت: من اصلا خودم با این حرفی که شما می‌زنید چندان موافق نیستم. دبیری یک مدت کوتاهی در فوتسال بود، اینطور نیست که اگر یک نفر به مدت کوتاهی به عنوان یکی از مدیران باشگاه فوتسالی باشد الزاما فوتسالی است. البته من روی شخصیت فردی ایشان شناختی ندارم و ایشان خودشان باید در مورد کارنامه خودشان صحبت کنند.

منصوری در پاسخ به اینکه آیا کسی برای هیات رییسه فدراسیون از طرف فوتسالی‌ها کاندیدا خواهد شد یا نه؟ گفت:‌ تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. اگر از فوتسالی‌ها حمایت کافی کنند می‌توانیم در انتخابات رای بیاوریم.

عضو هیات مدیره کمیته فوتسال در پاسخ به اینکه آیا خودش کاندیدا انتخابات می‌شود یا خیر؟ گفت: ما قصد‌مان این نیست که خودمان را بالا ببریم. هدف ما این است که یک نفر کاندیدا معرفی شود که فوتسالی باشد و بتواند به فوتسالی‌ها کمک کند. امیدوارم فوتسالی‌ها به اجماعی درباره این موضوع برسند.