به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهیم زاده در خصوص دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن بیان کرد:به طور حتم جایگاه این دو تیم در جدول حساسیت ویژه‌ای به این بازی داده است.

ذوب آهن این روزها برای حضور در جمع سه تیم تلاش می کند و زردپوشان نیز برای بازگشت به بالای جدول می‌جنگند.

وی ادامه داد:ذوب آهن از ابتدای فصل شکل تیمی خود را حفظ کرده است و حال و روز خوبی در لیگ جام حذفی دارد، سپاهان نیز با تغییر مربی و آمدن بازیکنان جدید کم کم به آن تیم سابق بر می گردد.

کارشناس فوتبال ایران درباره تفاوت دربی اصفهان با سایر دربی‌ها ایران گفت: دربی‌های اصفهان همیشه جذاب بوده است و کمتر بازی از دو تیم کسل کننده از آب در آمده است.

فکر می کنم زردپوشان در این بازی هجومی تر آغاز کنند و با کسب سه امتیاز خود را به بالای جدول برسانند.

وی افزود: طبیعی است که در این بازی هر دو تیم با احتیاط بیشتری آغاز کنند اما مانند دربی‌های گذشته رفته رفته بازی هجومی تر می شود.

در دو بازی که این دو تیم در این فصل انجام داده‌اند گل ها در نیمه دوم و وقت‌های اضافه بدست آمده است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز کرد: هر تیمی در نیم فصل به تقویت نیاز دارد ذوب آهن یکی از تیم های منسجم این فصل است و فکر می‌کنم در خط دفاعی با توجه به مصدومیت بازیکنانش نیاز به تقویت بیشتری دارد.

کارشناس فوتبال در پایان در خصوص ناکامی‌های سپاهان در این فصل خاطر نشان کرد:سپاهان را باید در نیم فصل ارزیابی کرد و کار استیماچ در این نیم فصل بسیار مهمتر خواهد بود همانطور که تاکنون اگر با بدشانسی روبرو نمی‌شد امتیازات بیشتری کسب می‌کرد.