به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، بنیتس تابستان امسال جایگزین آنچلوتی در رئال مادرید شد و به دلیل کسب سه تساوی و سه شکست که دردناک ترینش مقابل بارسلونا بود، حالا در آستانه اخراج قرار دارد. او در 23 دیداری که هدایت رئال را بر عهده داشته، بطور متوسط 2.26 امتیاز از هر مسابقه کسب کرده که بهترین بیلان کاری بنیتس تا به امروز محسوب می شود.

 

بنیتس کار خود در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا را از فصل 95-96 در وایادولید شروع کرد و با کسب تنها 0.2 امتیاز از هر بازی به کار خود در این تیم پایان داد. او 23 بار روی نیمکت این تیم نشست که حاصل کار او،2 برد، 8 تساوی و 13 شکست بود.

 

بنیتس فصل 98-99 با اکسترمادورا به لالیگا بازگشت و متوسط امتیازی 0.34 در هر مسابقه را از خود به جای گذاشت و با این تیم به دسته دوم سقوط کرد. فصل 2000-2001 او هدایت والنسیا را پذیرفت و این تیم را پس از 31 سال قهرمان اسپانیا کرد. متوسط امتیازگیری والنسیا با بنیتس 1.89 بود. بنیتس در 155 بازی روی نیمکت والنسیا نشست و این تیم را دو بار قهرمان اسپانیا و یک بار نیز قهرمان جام یوفا کرد.

 

بنیتس سپس به لیورپول پیوست و در 6 فصل هدایت قرمزهای آنفیلد، در 345 بازی متوسط 1.88 امتیاز از هر مسابقه را به ثبت رساند. او با لیورپول قهرمانی اروپا و جام حذفی انگلیس را تجربه کرد.

 

بنیتس تابستان 2010 راهی اینتر شد و در 25 بازی هدایت این تیم را بر عهده داشت. متوسط امتیاز گیری بنیتس با اینتر، 1.68 از هر مسابقه بود. اینتر با بنیتس سوپرکاپ ایتالیا و جام جهانی باشگاه ها را فتح کرد اما در نیمه های فصل بنیتس از کار برکنار شد.

 

او سپس راهی چلسی شد و در 48 بازی روی نیمکت این تیم نشست. متوسط 1.96 از هر بازی، بیلان موفق بنیتس در تیم لندنی بود. او چلسی را به قهرمانی لیگ اروپا رساند. بنیتس بعد از چلسی به ناپولی رفت و در 112 بازی، متوسط 1.87 امتیاز را به ثبت رساند. او کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را با ناپولی فتح کرد.