به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه" ، پرویز مظلومی  در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به تعویق دیدار تیمش برابر سیاه جامگان، اظها‌ر کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم. این مسائل باید قبل‌تر هماهنگ تر می‌شد. واقعا سازمان هواشناسی ما پیش‌بینی ندارد که تا چه روزی باران نمی آید و سایر دستگا‌هها نمی‌توانند بر اساس آن میزان آلودگی را تخمین بزنند؟ ساعت 19 به ما گفتند که بازی برگزار می‌شود ، ولی ساعت 20 اعلام کردند که بازی برگزار نمی‌شود. صدای همه بازیکنان‌مان در آمده است. تیم ما به هم ریخت.

 

او افزود: ای کاش زودتر به ما می گفتند تمرین نمی کردیم یا حداقل شکل تمرینمان را عوض می کردیم. ای کاش حداقل زمانی به ما می گفتند که به هتل نرفته بودیم تا هزینه ای به گردن باشگاه نیفتد. من از این اتفاقات واقعا تعجب می‌کنم و همچنان سوالم این است که آیا نمی‌شد پیش‌تر این مساله را اعلام می‌کرد‌ند که مثلا بازی‌های فلان روز به تاریخی دیگر موکول شده است؟

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش به لحاظ روحی – روانی در حال‌ حاضر چه وضعیتی دارد؟ بیا‌ن‌ کرد: ما کاملا برای بازی با سیاه جامگان به لحاظ روانی آماده بودیم. صحبت‌های فنی را کرده بودیم و فیلم‌ها را هم نشان داده بودیم . بعد از جلسه فنی همه چیز بر هم ریخت و یک باره گفتند که سه‌شنبه باید بازی کنیم. ملوان دیروز بازی کرده و حالا اعلام کرده‌اند که بازی ما با آنها شنبه برگزار می‌شود. خب معلوم است که آنها استقبال می‌کنند ، ولی ما سه‌شنبه بازی می‌کنیم و باید شنبه برابر آنها به میدان برویم. واقعا این عدالت است؟

 

او ا‌دا‌مه‌ داد: واقعا چه اتفاقی می افتد که بعد از بازی سه‌شنبه نیم فصل ما شروع شود یا بازی ما با ملوان کمی عقب بیافتد. ما می‌خواهیم همه چیز را با هم داشته باشیم. لیگ باشد، تیم ‌ملی امید باشد و حتی هوای تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان را هم داشته باشیم. این همه تداخل مگر ممکن است. الان تکلیف بازیکنان امید تیم من چه می‌شود. اردوی تیم ‌ملی امید دقیقا چطور و کی برگزار می‌شود. قبل از این ماجراها اصرار داشتیم بازی ما با ملوان جمعه باشد ، ولی گفتند امکان ندارد، چرا که بر‌نامه‌ها بر هم می ریزد. الان بازی ما با ملوان افتاده شنبه چه اتفاقی افتاده که الان به برنامه‌ها آسیبی نمی خورد؟

 

مظلومی در پایان درباره وضعیت تیمش ظرف یکی، دو روز آینده، گفت: من بازیکنان را دیروز (شنبه) از اردو خارج کردم و آنها به خانه هایشان رفتند. فردا یک بار دیگر به اردو می رویم. پیدا کردن جا واقعا سخت است. باز هم جای شکرش باقی است که مسئولان هتل آکادمی همکاری لازم را با ما دارند و جا دارد از آنها تشکر کنم.