به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه" ،محمد دایی با خوب توصیف کردن شرایط صبا گفت: متاسفانه بازی با استقلال را واگذار کردیم که می‌توانستیم برنده باشیم. داور دقیقه یک می‌توانست برای ما پنالتی اعلام کند که خطای محرض را نگرفت و این اتفاق در نیمه دوم هم افتاد. در برنامه تلویزیونی 90 هم بعضی‌ها کارشناسی می‌کنند و هر دو را پنالتی نمی‌بینند که همه می‌دانند آنها به رنگ خاصی تعصب دارند.

 

او ادامه داد: صبا شرایط خوبی دارد و ان‌شاالله در فصل نقل و انتقالات یکی، دو جابه‌جایی داریم تا وضعیت تیم بهتر شود. 100 درصد اگر بخواهیم بازیکن بگیریم لیست خروجی هم خواهیم داشت که البته تصمیم نهایی را علی آقا(دایی) خواهد گرفت. هنوز لیستی به باشگاه ارائه نشده است ولی بعد از بازی با استقلال اهواز سرمربی تیم این کار را انجام می‌دهد.

 

مربی صبای قم ابراز کرد: باید دید در کدام پست‌ها بازیکن آزاد است و ما در چه قسمت‌هایی نیاز به بازیکن داریم. بازیکن خارجی هم مد نظرمان است.

 

دایی در مورد نتایج صبا در دور رفت لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ما دیر بسته شد و نیم فصل او را با 13-12 بازیکن تمام کردیم نتایج بدی کسب نکردیم. جوانانی در کنار صبا بودند که باید در دل لیگ بازی کنند تا پخته‌تر شوند ولی تاکنون زمان به آنها نرسیده است. تیم ما از نظر بازیکن محدودیت داشت و به لحاظ بدنی عقب‌تر از سایر تیم‌ها بود. 70-60 درصد بازیکنان صبا نسبت به فصل گذشته تغییر کردند که با این شرایط جایگاه پنجم بد نبود. در ادامه فصل مطمئنا به دنبال نتایج بهتری هستیم و 100 درصد حداقل به کسب سهمیه فکر می‌کنیم.

 

او در مورد وضعیت محرومیت فرید بهزادی کریمی گفت: فرید بازیکنی است که در بازی با استقلال به درد ما می‌خورد و می‌توانست مشکل ما را برطرف کند. استقلال 80-70 دقیقه در زمینش حبس شده بود و اگر فرید آن بازی در ترکیب حضور داشت در کارهای هجومی به تیم کمک می‌کرد اما نمی‌دانم چطور تصمیم می‌گیرند که او باید این مسابقه محروم شود. فرید کریمی از بازی با استقلال اهواز در اختیار صبا است و ان‌شاالله برای تیم مفید باشد.

 

مربی صبای قم پیرامون بازی هفته شانزدهم با استقلال اهواز عنوان کرد: درست است آنها در روال شکست افتادند ولی تیم خوبی دارند. ما برای پیروزی وارد زمین می‌شویم چون می‌خواهیم در کورس بالای جدول باقی بمانیم.