به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، جعفر کاشانی ابتدا در خصوص تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل پدیده در مشهد گفت: من اعتقاد دارم پرسپولیس روی اشتباهات فردی گل‌های بدی خورد، هرچند که گل دقیقه 94 به نوعی جبران مافات بود. همه از پرسپولیس توقع برد دارند و معتقدم اشتباهات فردی بازیکنان باید به حداقل برسد و از بین برود. در کارهای دفاعی و همچنین در کارهای هجومی باید بیشتر با بازیکنان کار شود. پرسپولیس در بازی دیروز روی اشتباهات فردی نتوانست امتیازهای کامل را بگیرد.

وی ادامه داد: تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و پرسپولیس همیشه باید تیمش را با توجه به موقعیت اجتماعی و طرفداران بی‌شماری که دارد، قوی ببندد. البته این تیم جوان است و باید به بازیکنان و کادر فنی آن زمان داد. مطمئناً آینده خوبی در انتظار پرسپولیس است، به شرطی که همه شرایط برای حفظ این تیم وجود داشته باشد و معایب برطرف شوند.

کاشانی درمورد اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: چرا نداشته باشد؟ پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و از لحاظ فنی هم پیشرفت کرده است. من معتقدم باید از لحاظ روحی بیشتر با بازیکنان کار شده و یک همدلی کامل در تیم به وجود آید. شما ببینید در بازی با پدیده، چگونه گل خوردیم. من معتقدم سوشا مکانی باید بیشتر با بازیکنان حرف بزند و برخی مسائل دیگر هم باید اصلاح شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به بحث تمدید قرارداد برانکو گفت: این چیزها به آینده مربوط است و بستگی به موقعیت‌هایی دارد که در آینده به وجود می‌آید.