به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمدحسین نژادفلاح درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در حضور هواداران پرشمار این تیم گفت: از همه هوادارانی که در این بازی حضور پیدا و تیم را حمایت کردند سپاسگزارم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و خاک پای همه آنها هستم.

وی افزود: به خاطر پرچم ایران لازم بود که همه هواداران در این بازی حضور داشته باشند که بیش از 100 هزارنفر در ورزشگاه حضور داشتند و چند 10 هزار نفر هم پشت درهای استادیوم ماندند و صندلی کافی نبود تا آنها در ورزشگاه حضور داشته باشند. متأسفانه آنها نتوانستند بازی را از نزدیک ببینند و از تلویزیون هم موفق به دیدن بازی نشدند. امیدوارم صدا و سیما این بازی را یک بار دیگر پخش کند تا هواداران پرسپولیس از پیروزی تیم‌شان لذت ببرند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید این تیم و اینکه بهتر نبود پس از مذاکره بار اول این مربی به پرسپولیس بیاید، اظهار داشت: من آدمی هستم که خوب یا بد یکسری ویژگی‌ها دارم. اگر با حمید درخشان احوالپرسی نمی‌کردم و همان روز اول کارم در پرسپولیس او از من فرصت نمی‌خواست و نمی‌گفت به من اعتماد کن، شاید برانکو را همان موقع به پرسپولیس می‌آوردم. بعد از این صحبت درخشان هم در رختکن تیم حضور پیدا کردم و تمام بازیکنان گفتند به آنها و کادرفنی اعتماد کنم.

نژادفلاح با بیان اینکه پای حرفی که زدم ایستادم، خاطرنشان کرد: از نتایجی که درخشان در لیگ قهرمانان آسیا گرفت راضی و ممنون تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی هستیم اما اگر هنگام ورودم به باشگاه دست به تغییر می‌زدم شرایط به زیبایی اکنون نمی‌شد. شاید اگر همان موقع مربی را تغییر می‌دادیم شانس کسب سهمیه هم بود اما تغییر در آن موقع بی‌اخلاقی می‌شد. من از نوع رفتن دایی ناراحت بودم و نمی‌خواستم دوباره چنین اتفاقی رخ بدهد. حرمت بزرگان پرسپولیس باید حفظ شود چون خود این افراد باعث بزرگی پرسپولیس شده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند رقم قرارداد برانکو با پرسپولیس نزدیک به 4 میلیارد است و برخی هم می‌گویند نزدیک به 2 میلیارد، گفت: رقم قرارداد برانکو به عدد دومی که گفتید نزدیک‌تر است. او کمتر از 650 هزار دلار دریافت خواهد کرد و رقم قراردادش همسطح با بسیاری از مربیان داخلی خودمان است. برنامه اصلی ما برای فصل آینده است و می‌خواهیم او برای فصل بعد تیم خوبی درست کند. من به عنوان عضو هیئت مدیره با 7، 8 مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس کار کرده‌ام و هیچ زمانی اینگونه نبوده که تیم در فصل نقل‌وانتقالات مربی خود را بشناسد یا بازیکنان را به راحتی جذب کند. ما برانکو را آورده‌ایم تا با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم خوبی را راهی مسابقات کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برانکو باید در این مدت نقاط ضعف و قوت تیم را به لحاظ شخصیتی و فنی ببیند و مطمئناً اجازه نخواهم داد که کسی در نقل‌وانتقالات به مربی بازیکن معرفی کند و برانکو خودش باید آگاهانه این کار را انجام دهد. من هم با بازیکنان مدنظر سرمربی مذاکره خواهم کرد و باشگاه مشکل مالی هم ندارد، چون این مشکل را حل کرده‌ام.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: تا روزی که در پرسپولیس هستم وظیفه دارم که کارها را انجام دهم و اگر در این باشگاه سمتی نداشته باشم وظیفه‌ای نخواهم داشت و آن زمان تصمیم‌گیرنده‌ها باید در خصوص وضعیت باشگاه و تیم تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی بحرانی قبول کرد تا به باشگاه پرسپولیس بیاید، گفت: در آن شرایط بحرانی کسی قبول نمی‌کرد به پرسپولیس بیاید اما با وجود اتفاقاتی که برای دو مدیر قبلی به وجود آمد، خواستم به پرسپولیس کمک کنم تا عشقم را به پرسپولیس و این مردم نشان دهم. کمتر کسی هم فکر می‌کرد تیم شرایطش تغییر کند و اتفاقاً چند نفر به من گفتند که به پرسپولیس آمدم تا خودم را خراب کنم. من هم در پاسخ آنها گفتم اگر خراب هم شوم اتفاقی رخ نداده و دوست دارم به تیم کمک کنم و برای چیزی که دوست دارید باید هزینه هم بدهیم. اکنون هم می‌گویم تا روزی که بدانم برای پرسپولیس مفید هستم در خدمت باشگاه خواهم بود و روزی که هواداران من را نخواهند، دست آنها را می‌بوسم از این باشگاه می‌روم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تغییر سرمربی، بازی مقابل یک تیم عربستانی یا چه مسئله دیگری باعث شد تا هواداران حمایتی خوب از بازی داشته باشند، گفت: این عوامل و 10 عامل دیگر را باید بشماریم که دلیل حضور هواداران مشخص شود. بازی مقابل یک تیم عربستانی، شب میلاد حضرت زهرا (س) و برخی عوامل دیگر باعث شد مردم به ورزشگاه بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند. امیدوارم قدردان این موقعیت باشیم و هواداران عشق خودشان را به ایران و ایرانی نشان دادند.