به گزارش پارس به نقل "ورزش سه"، یکی از اهداف مدیران بارسلونا علاوه بر تداوم این روند فوق العاده در زمین فوتبال، تمدید قرارداد با 4 ستاره ارزشمند خود است. نیمار، سوارز، بوسکتس و مسی، 4 بازیکنی هستند که باشگاه در اندیشه تمدید قرارداد با آنهاست.

 

نیمار

 

کار تمدید قرارداد نیمار را تقریبا باید تمام شده تلقی کنیم. ستاره برزیلی بصورت ناخالص 10.5 میلیون یورو در سال درامد دارد و با تمدید قرارداد، نزدیک به 30 میلیون یورو در سال حقوق دریافت خواهد کرد. توافق بین دو طرف قطعی است و تنها اعلام رسمی بارسلونا باقی مانده است. نیمار پس از مسی دومین بازیکن از لحاظ دریافتی سالیانه در بارسلوناست.

 

سوارز

 

لوئیس سوارز که فصل گذشته به بارسا پیوست، تقریبا نصف نیمار حقوق دریافت می کند و بارسلونا درصدد است با افزایش دریافتی سالیانه این ستاره اروگوئه ای، قرارداد او را تمدید کند. سوارز تا بدینجای فصل بهترین مهاجم بارسلونا از لحاظ آماری بوده است.

 

بوسکتس

 

سرخیو بوسکتس، دیگر ستاره ای است که باشگاه قصد تمدید قرارداد او را دارد. به ادعای مارکا، جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، پس از قهرمانی این تیم در جام باشگاه ها جهان به بوسکتس وعده تمدید قرارداد داده؛ با اینکه این بازیکن فصل قبل قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کرده بود.

 

مسی

 

در نهایت مسی چهارمین ستاره ای است که بارسلونا می خواهد قراردادش را تمدید کند. مسی تا سال 2018 با بارسا قرارداد دارد و این باشگاه قصد دارد با امضای قراردادی جدید، او را تا پایان دوران فوتبالش در نوکمپ حفظ کند. تمدید قرارداد با مسی بدون شک دشوارترین ماموریت مدیران باشگاه بارسلونا محسوب می شود.