به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی درباره دلایل احضار کرار جاسم به کمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: اولین دلیل احضار او دریافت کارت زرد غیر فنی او است و دوما با صحبتهای که با ایشان داشتیم مبنی بر ترک نکردن هتل وی قبول نکرد و گفت هر چیزی اتفاق بیافتد، مهم نیست و اردو را برای 2 ساعت ترک کرد و این موضوع نقض قوانین است. اگر ما از این موضوع بگذریم سنگ رو سنگ بند نخواهد شد و ما نامه ای به مدیرعامل محترم باشگاه دادیم و ایشان نیز ماجرای کرار را به کمیته انضباطی ارجاع دادند.


سرپرست استقلال درباره تاریخ داربی عنوان کرد: بازی در روز سی آبان کاملا غیر تخصصی و غیر کارشناسی است. زمانی که بازیکن 28 آبان در اختیار ما قرار می گیرد نمی شود او را 29  همان ماه به هتل برد و در 30 آبان هم از او خواست تا بازی کند. اگر اندکی مطالعه انجام شود خودشان متوجه این موضوع می شوند که برگزاری در روز سی ام مقدور نیست. ما برای دوم و هفتم آذر صحبت کردیم و در هر کدام از این دو روز بازی خواهیم کرد.

ماجدی در باره وضعیت مهدی کریمیان و مشکلات پیش آمده برای وی افزود: ما منتظر هستیم تا نظام وظیفه و سازمان لیگ وضعیت او را اعلام کنند. تا زمانی که از او استفاده می کردیم هیچ مشکلی نداشت و اکنون نیز منتظر هستیم تا نظام وظیفه و سازمان لیگ به ما اعلام کنند تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

او درباره خارج کردن رمضانی از لیست اظهار کرد: به هیچ وجه این کار را نمی کنیم. ما در بازی با تراکتور سازی نیز از او حمایت کردیم. به او اعلام کردیم که همیشه با ما هست و تلاش می کنیم هر چه سریعتر به تیم باز گردد.

ماجدی در پایان درباره وجود لیست مازاد گفت: چنین چیزی نیست و تمام فکر و ذکر ما جام حذفی و داربی هست و اصلا لیست مازاد یا لیست خرید نداریم و بعد از پایان نیم فصل در این مورد تصمیم می گیریم.