به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی در اولین حضور خود در فوتبال اروپا روزهای چندان خوبی را در بوندس‌لیگای 2 تجربه نکرد. حتی عملکرد او با انتقادهای فراوانی هم مواجه شد تا جایی که کیکر همواره ضعیف‌ترین نمرات را به این بازیکن داد. احسان که اولین کریسمس خود در فوتبال اروپا را پشت سر می‌گذارد، با تعطیلی تمرینات به مدت 10 روز به ایران بازخواهد گشت تا در کنار خانواده‌اش باشد.

 

باشگاه فرانکفورت برنامه تمرینات خود بعد از تعطیلات سال نو میلادی را اعلام کرد که بر این اساس حاج‌صفی باید از روز پنجم ژانویه در کمپ تمرینی FSV خود را به توماس دال سرمربی تیم معرفی کند.

 

طبق این برنامه فرانکفورتی‌ها در دوران آماده‌سازی زمستانی خود 2 تورنمنت را در گومرزباخ و کلن پشت سر خواهند گذاشت که در این تورنمنت‌ها به مصاف تیم‌هایم معروفی همچون شالکه و کلن خواهد رفت. همچنین این تیم برای آماده‌سازی هر چه بهتر هجدهم ژانویه راهی شهربلک در ترکیه خواهد شد تا به مدت 12 روز در یکی از کمپ‌های مجهز تمرینی اردو بزنند و 3 بازی دوستانه هم برگزار کنند.

 

FSV فرانکفورت در آغاز دور برگشت بوندس‌لیگای 2 روز هفتم فوریه میزبان کارلسروهه خواهد بود و توماس دال امیدوار است تیمش در نیم فصل دوم بتواند روزهای بد نیم فصل اول را جبران کند.