به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در فصل نقل‌وانتقالات لیگ پانزدهم خبرهایی از احتمال پیوستن پرویز کریمی دروازه‌بان 28 ساله خوزستانی به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می‌رسید.

این اتفاق باعث شد بسیاری از فوتبال دوستان نظرشان به کریمی جلب شود. همه چیز خلاف انتظار جلو رفت و کریمی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و به تیم تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز پیوست.

با شروع لیگ برتر94-95 پرویز کریمی عملکرد بسیار خوبی داشت و در چهار بازی ابتدایی، سه بار دروازه خود را بسته نگه داشت.

عملکرد کریمی به اندازه‌ای عالی بود که تمامی رسانه‌ها به وی پرداختند و حتی سرمربی و کاپیتان استقلال اهواز کریمی را بهترین بازیکن آبی‌پوشان و وی را مستحق حضور در تیم ملی می‌دانستند. اما وضعیت به همین شکل پیش نرفت و تیم استقلال اهواز با مشکلات فراوانی مانند، نداشتن زمین تمرین مناسب، مشکلات مالی و.. روبرو شد.

بحران وارد شده به آبی‌های اهوازی کریمی را هم از این اتفاقات بی‌بهره نگذاشت و وی در ادامه بازی‌ها لیگ برتر ناگهان به یکی از بدترین دروازه‌بانان‌ها تبدیل شد. کریمی تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ، 28 گل دریافت کرد. آماری که باعث شد وی در دیدار پایانی نیم فصل نیمکت‌نشین شود.

** کریمی: می‌توانستم به تیم ملی برسم

کریمی درباره شرایطش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من با یک دید متفاوت به استقلال اهواز آمدم. هر چند پیش‌بینی می‌کردم شرایط در این تیم خیلی خوب نباشد اما برای اینکه در ترکیب اصلی بازی کنم پیشنهاد پرسپولیس را در کردم.

 شرایط در تیم ما ابتدا خوب بود اما هر چه پیش رفت سمت نابودی قدم برداشتیم دیگر امیدی به این تیم ندارم اگر کمی بهتر بود می‌توانستم به تیم ملی برسم. امیدوارم در نیم فصل به خودم کمک کنم و از استقلال جدا شوم.

** از اواسط نیم فصل مربی نداشتم

 دروازه‌بان حل و حاضر استقلال اهواز از اتفاقاتی که در این فصل تجربه کرد گفت و اظهار کرد: وقتی لیگ پانزدهم آغاز شد، مربی دروازه‌بان‌ها بالای سرم بود و شرایط ایده‌آلی داشتم.اما پس از چند هفته مربی دروازه‌بان‌ها با مسئولان باشگاه به مشکل برخورد و از استقلال جدا شد. از اواسط نیم فصل است که دیگر مربی دروازه‌بان نداریم و انفرادی تمرین می‌کنم. حتی به مسئولان باشگاه گفتم که نیاز به مربی دروازه‌بان‌ها دارم اما کسی به حرف من گوش نکرد. ما این شرایط نباید کسی از من توقع داشته باشد عالی باشم.

چون نه زمین تمرین مناسب داریم نه مربی دروازه‌بان، بهترین دروازه‌بان‌های جهانی هم مربی دروازه‌بان دارند شاید باورش سخت باشد اما تیم ما به اندازه کافی تدارکات استخدام نکرده است. خیلی وقت‌ها مجبور می‌شوم خودم توپ‌های تمرین را جمع‌آوری کنم.

** حاضرم در نیم فصل دوم بدون تیم بمانم اما برای استقلال بازی نکنم!

وی افزود: می‌خواهم در نیم فصل از استقلال  اهواز جدا شوم درخواستم را هم صبح شنبه 28 آذر به باشگاه دادم و حاضرم در نیم فصل دوم بدون تیم بمانم اما برای استقلال بازی نکنم.

کریمی در پایان اضافه کرد: با وجود مشکلات فراوانی که داشتم به  استقلال اهواز افتخار می‌کنم و باز هم می‌گویم که در تصمیم اشتباه نکرده‌ام.