به گزارش پارس به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان خراسان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوب و پرهیجانی بود و سهم ما یک گل از این بازی بود.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی سختی را در پیش داشتیم و توانسیم بازی را بیشتر کنترل کنیم، از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم کاری که سیاه‌جامگان نتوانست آن را خوب انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: انصافا تیم سیاه جاگان خوب بازی می‌کند ولی خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم، بچه‌ها خیلی انرژی گذاشتند و بازی را همانطور که پیش‌بینی کردیم بازی سختی بود.

گل‌محمدی اظهار کرد: داوری در مجموع خوب بود؛ تیمی که برنده است همیشه از داوری راضی است، فقط در صحنه اخراج حسینی، کمک داور یک مقدار عجله کرد.

وی درباره دو بازیکن مشهدی ذو ب‌آهن نیز گفت: این دو، بازیکن جوانی هستند و آینده‌دار، ما واقعا به داشتن چنین بازیکنانی در تیم افتخار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ارتباط با اعتراض یکی از اعضای کادر فنی تیمش که در پاسخ به اعتراض تماشاگران مطلبی عنوان کرده بود، گفت: کادر فنی ما چنین انسان‌هایی نیستن که نسبت به اعتراض تماشاگران واکشن نشان دهند،‌ ما همیشه نسبت به حضور تماشاگران احترام می‌گذاریم

وی ادامه داد: خدا کند 20 هزار تماشاگر هر بازی به ورزشگاه بیاید حتی اگر ما را فحش دهند.

گل‌محمدی تاکید کرد: یک هدفی را برای خود تعیین و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، آقای آذری و باشگاه ذوب آهن امکانات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار داده‌اند.

وی افزود: کار ما در سه جبهه جام حذفی، جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر بسیار سخت است و با گرفتن یکی دو بازیکن امیدواریم بتوانیم در باشگاه‌های آسیا قوی ظاهر شویم، در تک بازی فینال جام حذفی موفق عمل کنیم و در ادامه لیگ نیز با قدرت ظاهر شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من به تیم و بازیکنان جوان تیم امیدوارم هستم.

وی در پایان یادآور شد: مهرداد قنبری از فروردین ماه آماده بازی می‌شود، محمد نژادمهدی هم دو سه هفته دیگر آماده بازی می‌شود.