به گزارش پارس به نقل از کاپ هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت:من کار کردن با کی روش را دوست دارم و خوشحالم که او بازی های مرا دیده است.
قاسم حدادی فر درباره برتری تیمش مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی اظهار داشت: خداراشکر می کنم که توانستیم یک بازی سخت را با برد پشن سر بگذاریم و دومین جام را هم به اصفهان ببریم. ما در طول فصل روند روبه رشدی را طی کردیم و خوشبختانه با این جام کارمان را تکمیل کردیم.
 وی ادامه داد: از مردم اصفهان و کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن که در طول فصل ما را مورد حمایت خود قرار دادند صمیمانه تشکر می کنم. خوشبختانه توانستیم با این موفقیت دلشان را شاد کنیم.
هافبک ذوب آهن درباره گلی که به ثمر رساند و پاس گلی که داد، بیان داشت: من به عنوان بازیکن وظیفه ام این است که برای تیمم مفید باشم. مهم تر از هرچیز قهرمانی ذوب آهن در حذفی است که به آن دست پیدا کردیم.
 
حدادی فر با اشاره به دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال گفت: از کادرفنی تیم ملی ممنون هستم. من کار کردن با کی روش را دوست دارم و خوشحالم که او بازی های مرا دیده است. البته در ذوب آهن بازیکنان دیگری هم بودند که شایسته بودند و می توانستند پیراهن تیم ملی را برتن کنند. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی مهره مفیدی باشم.
 
وی درباره آینده اش افزود: من هنوز تصمیمی برای آینده ام نگرفتم اما به هر حال یک عرق خاص به ذوب آهن دارم و حالا هم که آسیایی شده ایم، دوست دارم با پیراهن این تیم در لیگ قهرمانان حاضر شوم.