به گزارش پارس به نقل از تسنیم، نیمار که پیش از بازی با بایرلورکوزن در جریان تمرینات بارسلونا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد، همانند این بازی و جدال با لاکرونیا، قطعاً بازی اول بارسا در جام باشگاه‌های جهان مقابل گوانگژو اورگراند چین را از دست خواهد داد. این بازی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

ستاره 23 ساله بارسلونا گفت: نکته فوق‌العاده در مورد این بارسلونا این است که همه ما رسیدن به پیروزی و موفقیت را دوست داریم و دائماً در تلاش برای پیشرفت کردن هستیم. بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌ایم، ولی همیشه می‌خواهیم در بازی بعدی‌مان عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در مورد رقابت‌های پیش‌روی بارسلونا در ژاپن اظهار داشت: این فرصت خوبی برای ماست. هر بازیکنی رویای قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان دارد. اگر ما همین روندی را که در پیش گرفته‌ایم، ادامه دهیم، در این جام هم به قهرمانی می‌رسیم.

نیمار در خصوص پیشرفت خود نیز گفت: از زمانی که کودک بودم شروع به مسئولیت‌پذیری کردم. در مدتی هم که لیونل مسی را در کنارمان نداشتیم، سعی کردم مسئولیت‌پذیرتر باشم. در بارسلونا بازیکنان باکیفیتی داریم که با عملکردشان باعث شدند نبود مسی خیلی به چشم نیامد. تمامی ما نسبت به تیم مسئولیت‌پذیر هستیم. بازی در بارسا متفاوت از تیم‌های دیگر است. وفق دادن خود با شرایط این باشگاه کار دشواری است و هر کسی نمی‌تواند از عهده این کار برآید. در مورد خودم فکر می‌کنم از ماه ژانویه به این طرف فصل خوبی داشته‌ام.