به گزارش از پارس و به نقل از ایسنا، نیمار بهترین روزهایش را با بارسلونا سپری می‌کند. او در غیاب لیونل مسی، ستاره آبی اناری‌ها است و با گل‌های حساسی که به ثمر می‌رساند، باعث شده بارسلونا در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

بارسلونا 10 روز دیگر و در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود. نیمار از حالا کری خوانی برای حریف را شروع کرده است. او که برای همراهی تیم ملی کشورش به برزیل برگشته است، در مورد شرایط بارسلونا گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر ال کلاسیکو را تجربه خواهم کرد. رئال مادرید حریف مناسبی برای من است. یک بار برابر این تیم گلزنی کردم اما این یک گل کافی نیست و می‌خواهم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. می‌خواهم یک بار دیگر نامم را در بین گلزنان ال کلاسیکو ثبت کنم.

او ادامه داد: همواره دوست دارم در چنین دیدارهای بزرگی شرکت کنم. بر این باورم که توان شکست دادن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو را داریم. امیدوارم مسی هم به این دیدار برسد زیرا او بهترین بازیکن فوتبال جهان است و با حضور او بهترین تیم دنیا خواهیم شد. رئال مادرید تیم بزرگی است و همواره بازیکنان خوبی در اختیار دارد ولی ما هم تیم خوبی هستیم و آماده این بازی بزرگ خواهیم شد.

نیمار در پایان سخنانش درباره مسی هم گفت: درباره یک بازیکن استثنایی سخن می‌گوییم. او بی‌نظیر است. بسیار خوش شانس هستم چون تجربه بازی در کنار رونالدینیو را داشتم و الان کنار مسی بازی می‌کنم. از حضور در کنار این ستاره آرژانتینی لذت می‌برم و برای همیشه در کنار او خواهم ماند.

نیمار در دیدار برابر ویارئال در هفته یازدهم لالیگا، ستاره تیمش بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا آبی اناری‌ها آن دیدار را با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان برسانند و در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. این بازیکن برزیلی فصل بسیار خوبی را با کاتالان‌ها پشت سر می‌گذارد و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.