به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هافبک فرانسوی و مدافع مراکشی باواریایی‌ها دوباره آسیب دیده‌اند و تا پایان سال جاری قادر به همراهی قهرمان آلمان نخواهند بود.

فرانک ریبری و مهدی بن‌عطیه تا ابتدای نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا قادر به همراهی بایرن مونیخ نخواهند بود.

هافبک فرانسوی باواریایی‌ها در حالی در فاصله دو هفته مانده به نیم‌فصل نخست بوندس‌لیگا خانه‌نشین شده است که مدت زمانی زیادی از بازگشتش به میادین نمی‌گذرد. ریبری سه هفته پیش بود که بعد از غیبت 9 ماهه به خاطر مصدومیت قوزک پایش به ترکیب بایرن بازگشت و حالا یک ماه دیگر خانه‌نشین خواهد بود. از قرار معلوم وی در بازی اخیر تیمش برابر دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا دچار یک مصدومیت عضلانی شده است.

بن‌عطیه، مدافع پیشین رم هم یکی دیگر از بازیکنانی بود که در دیدار باواریایی‌ها برابر دیناموزاگرب در ترکیب اصلی بایرن مونیخ حضور داشت، اما همچون ریبری به دلیل مصدومیت نتوانست در نیمه دوم به میدان برود. این بازیکن مراکشی هم مقطع ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما در شش بازی اخیر تیمش در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته بود.

بن‌عطیه از ماه آگوست سال 2014 که در ازای 26 میلیون یورو از رم به مونیخی‌ها پیوست، نتوانسته است عملکردی همتراز با آنچه در پایتخت ایتالیا به نمایش می‌گذاشت، ارائه کند.

بایرن مونیخ در دو هفته باقیمانده تا پایان نیم‌فصل نخست بوندس‌لیگا به ترتیب به مصاف اینگولشتات و هانوفر می‌رود.