به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ آلمانی دست به کار بزرگی زد و در یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 6 بر یک ساوتهمپتون را در هم کوبید تا صعودش را به مرحله نیمه نهایی قطعی کند.

طبیعی است که یورگن کلوپ از عملکرد درخشان تیمش بسیار راضی و خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: با ارائه یک نمایش بسیار خوب در این دیدار بزرگ به پیروزی رسیدیم. پیش از این برابر ساوتهمپتون در لیگ جزیره به تساوی یک بر یک دست پیدا کردیم اما در این دیدار بسیار بهتر ظاهر شدیم و به همین خاطر هم پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم.

او ادامه داد: لیورپول می‌تواند در رقابت‌های مختلف برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد اما به شرط آنکه به تلاش خود ادامه دهد و اصرار بر پیروزی داشته باشد. به جای در دست داشتن عصای سحر آمیز به تلاش نیاز داریم. تلاش کردن اولین گام برای پیروزی و موفقیت است. زمان تلاش فرا رسیده است. لیورپول باشگاه بسیار بزرگی است. من به خاطر شرایط بد آب و هوایی اینجا نیستم بلکه آمده‌ام تا با لیورپول نتایج خوبی به دست آورم پس باید تلاش کنیم و تیم را به جایگاهی که بایسته و شایسته آن است، برسانم.

کلوپ در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که آسیب دیدگی تیمش را اذیت نکند. او گفت: امیدوارم که خوش شانس باشیم و بازیکنان خود را به خاطر آسیب دیدگی از دست ندهیم.اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید همه چیز حساب شده و با برنامه باشد. باید بدانیم که چه وقت نیاز به جنگ است و چه وقت نیاز بیدار شدن. پیروز شدن در هر دیداری سخت است اما با تلاش هر چیزی امکان دارد.

دانیل استاریچ مهاجم لیورپول بعد از مدتها آسیب دیدگی به شرایط بازی رسید و در دیدار برابر ساوتهمپتون موفق شد که دو گل به ثمر برساند. کلوپ درباره این ستاره تیمش گفت: من پیش از این هم درباره استاریچ صحبت کردم. او آسیب دیدگی شدیدی را پشت سر گذاشته است و نباید درباره‌اش عجله کنیم. او به زمان نیاز دارد. بسیار خوشحالم که بازگشت استاریچ با گل همراه شد.

لیورپول در نیمه نهایی لیگ جزیره باید به مصاف استوک سیتی برود و به نظر می‌رسد که کار راحتی برای رسیدن به فینال و کسب نخستین جام خود با یورگن کلوپ دارد.