به گزارش پارس به نقل از ایسنا، به نظر می رسد که سناریوی آسیب دیدگی زیاد بازیکنان آرسنال در فصل جاری هم در حال تکرار شدن است. شاگردان آرسن ونگر در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی وست برومویچ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست دادند تا فرصت رسیدن به صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهند.

شکست برابر وست بروم تنها خبر بد برای توپچی ها نبود. فرانسیس کوکلین، هافبک فرانسوی آرسنال هم در این دیدار به شدت آسیب دید و در دقیقه 14 از بازی تعویض شد.

روزنامه دیلی تلگراف آسیب دیدگی کوکلین را جدی دانست و اعلام کرد که این بازیکن سه تا چهار ماه نمی‌تواند توپچی ها را همراهی کند که این خبر بسیار بدی برای ونگر و هواداران آرسنال است.

کوکلین یکی از کشفیات جدید آرسن ونگر است. او در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و در یکی دو فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آرسنال داشته است و بدون شک توپچی ها در غیاب این ستاره فرانسوی به مشکل خواهند خورد.

کوکلین تنها بازیکن آسیب دیده آرسنال نیست. تئو والکات، دنی ولبک و جک ویلشر هم مدت‌هاست که آسیب دیده‌اند و نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند و این باعث شد تا مثل فصل های اخیر آرسنال مشکلات زیادی در آسیب دیدگی ستاره های خود داشته باشد.

آرسنال با 26 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لستر سیتی دو امتیاز اختلاف دارد.