به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال چلسی امروز (یکشنبه) در چهاردهمین هفته از لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به تساوی بدون گل رضایت داد تا فاصله‌اش با صدر جدول به 14 امتیاز افزایش پیدا کند. با وجود این نتیجه و حملات نه‌چندان زیاد آبی‌پوشان لندن در خانه همشهری سفیدپوش‌شان، مورینیو گفت که از عملکرد مردانش راضی است.

او در پایان بازی به خبرنگار شبکه BT اسپورت گفت: من فکر می‌کنم که این بازی بهترین بازی فصل چلسی بود. کار تیمی چلسی در این بازی بهترین کار گروهی‌اش در این فصل بود. من فکر می‌کنم که حق‌‌مان چیزی بیش از یک تساوی بود، هرچند که از عملکرد تیمم در این بازی راضی‌ام. تیم من مانند یک گروه متحد دفاع کرد. تمام 11 بازیکن ما در این بازی در کار دفاعی شرکت داشتند و در کار با توپ هم مشکلی نداشتیم، آن هم برابر تیمی که به شدت حریفانش را تحت فشار قرار می‌دهد و هجومی بازی کردن برابر آن کار سختی است. با این حال ما در کار با توپ راحت بودیم.

مورینیو ادامه داد: ما موقعیت‌های گلزنی داشتیم که البته به گل تبدیل کردن آنها برابر حریفی مانند تاتنهام کار آسانی نیست. برخی از موقعیت‌های گلزنی ما واقعاً خطرناک بودند، به خصوص آن شوتی که ادن ازار زد و هوگو لوریس دفعش کرد. بنابراین من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم، هرچند نتیجه چندان برایم خوشایند نیست. من فکر می‌کنم که چلسی دوباره دارد یک تیم می‌شود و ما بعد از این می‌توانیم نگاه خوش‌بینانه‌تر به آینده داشته باشیم. تا پایان سال سه بازی خانگی دیگر داریم و باید برابر لسترسیتی و منچستریونایتد به میدان برویم که دو تیم از سه تیم اول جدول رده‌بندی هستند. بازی کردن برابر این تیم‌ها لذتبخش است. بنابراین فکر می‌کنم که یک دسامبر خوب در انتظارمان است.

آقای خاص برای مصاف با تاتنهام دیه‌گو کاستا را روی نیمکت نشاند که با توجه به درگیری لفظی اخیر او با مهاجم اسپانیایی‌اش (در بازی برابر مکابی در لیگ قهرمانان اروپا) این شائبه را به وجود آورد که میان سرمربی پرتغالی چلسی و مهاجم پیشین اتلتیکومادرید اختلاف به وجود آمده است.

مورینیو با رد این موضوع تأکید کرد: به هیچ وجه میان ما مشکلی وجود ندارد. نیمکت‌نشینی کاستا صرفاً یک تصمیم فنی است و من فکر می‌کنم که ما خوب بازی کردیم و تحرک بازیکنانم خوب بود. بازی در همان جهتی پیش رفت که ما می‌خواستیم.

در نیمه دوم مورینیو به کاستا دستور داد خودش را برای رفتن به میدان گرم کند، اما این مهاجم اسپانیایی پس از گرم کردن خود با حالتی عصبانی به نیمکت چلسی برگشت و کاوری که به تن داشت را با گوشه‌ای پرتاب کرد.

آقای خاص راجع به این اتفاق هم عنوان کرد: من دوست ندارم بازیکنان نیمکت‌نشینم خودشان را گرم کنند. من فقط می‌خواهم که آنها زمانی که تیم به حضورشان در زمین نیاز دارد، از نظر روانی آماده باشند و در نیمه دوم احساس کردم که دو سه بازیکن نیمکت‌نشین تیم می‌توانند به میدان بروند و آن موقع بود که آنها خودشان را گرم کردند. کاستا هم برای بازی کردن آماده بود. او با یک کاور نمی‌‌تواند به من ضربه بزند!