به گزارش پارس به نقل از ایسنا، چلسی در لیگ برتر سال جاری شروع بسیار ضعیفی داشته است. آنها پس از گذشت دو هفته از لیگ برتر انگلیس هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند و این نتایج بدترین شروع فصل چلسی را در 17 سال اخیر رقم زده است.

آبی‌های لندن در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو مقابل سوانزی سیتی متوقف شدند و در هفته دوم نیز در خانه منچسترسیتی با حساب سه بر صفر شکست خوردند.

ژوزه مورینیو در این زمینه گفت: تنها یک امتیاز از دو بازی داریم. به هیچ وجه از این موضوع خوشحال نیستم. از هیچ کس هم راضی نیستم. از میزان آمادگی برانیسلاو ایوانوویچ، گری کیهیل، جان تری، سزار آزپیلیکتا، ادن هازارد، سسک فابرگاس و نمانیا ماتیچ رضایت ندارم. البته از فرم بدی که خودم دارم نیز رضایت ندارم چرا که همواره بهتر از اینها نتیجه می‌گرفتم. این مساله، شروع همه این اتفاق‌ها بوده است.

مورینیو که تابستان دو سال پیش و زمانی که از رئال مادرید به چلسی بازگشت تا دومین دوره حضورش روی نیمکت این تیم را سپری کند، خودش را «آقای خوشحال» معرفی کرد. او بر این باور است که علاوه بر اینکه از نظر تیمی باید پیشرفت کنند، خودش نیز به عنوان یک مربی باید پیشرفت داشته باشد.

سرمربی آبی‌های لندن در این‌باره گفت: هر روز برای تمرین به باشگاه می‌روم و اکنون احساس می‌کنم بدنم آماده‌تر است. شاید باید در کنار تیم، کارهای دیگری هم انجام دهم. شاید نیاز است آمادگی بدنی‌ام را بیشتر کنم.

ژوزه مورینیو دست به هر کاری می‌زند تا چلسی روز به روز بهتر شود. او در گفت‌وگویی یک دقیقه‌ای، پدرو رودریگس، بازیکن بارسلونا را متقاعد کرد تا راهی تیم او شود. این بازیکن می‌تواند در دیدار روز یکشنبه چلسی با وست‌بروم‌ویچ آلبیون در ورزشگاه هاثورن، برای نخستین بار با پیراهن چلسی در زمین مسابقه حضور پیدا کند.

چلسی روز پنجشنبه بود که با 21 میلیون پوند توانست پدرو را بخرد. مورینیو علاوه بر اینکه می‌داند می‌تواند از پدرو در ترکیب تیمش استفاده کند، از اینکه پدرو در طول فصل نقل و انتقال‌های تابستانی مورد توجه منچستریونایتد هم قرار گرفته بود، آگاهی کامل داشت. پدرو به دومین بازیکن پس از بابا رحمان، مدافع چپ آوگسبورگ تبدیل شد که در فصل تابستان با چلسی قرارداد امضا کرده است.

مورینیو در این زمینه اظهار کرد: صحبت کردن با پدرو برای من یک دقیقه طول کشید. به او گفتم درست است که می‌خواهی بارسلونا را ترک کنی؟ او هم در پاسخ گفت که بله درست است اما بارسلونا را دوست دارم. اینجا خانه‌ام است ولی فکر می کنم زمانش رسیده است که از بارسا بروم. به او گفتم آیا با باشگاه دیگری قرارداد امضا کرده‌ای؟ پدرو در جواب گفت: تقریبا. گفتم: دوست داری به تیم من بیایی؟ گفت: بله می‌خواهم. البته پیش از آن به اعضای باشگاه چلسی گفته بودم پدرو نمی‌آید چون فکر می‌کردم هیچوقت بارسلونا را ترک نمی‌کند.

مورینیو که پیش‌تر هدایت باشگاه رئال مادرید در اسپانیا را در دست داشته است، پیشینه خوبی در ارتباط با بارسلونا از خود به جا نگذاشته است. او در این مورد هم گفت: شاید در آن دوران او به من توهین کرده باشد، شاید هم من این کار را انجام داده باشم اما برای مردمی که فوتبال را دوست دارند، این مساله به هیچ وجه اهمیت ندارد. این دست اتفاق‌ها فقط برای کسانی است که فوتبالی نیستند. در فوتبال، همه اینطور مسایل را فراموش می‌کنند.