به گزارش پارس،به نقل از تسنیم اولین تمرین استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت تهران ساعت 12:30 ظهر امروز (پنجشنبه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازیکنان در دو گروه به تمرین پرداختند. نفرات اصلی ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره زیر نظر دستیاران مظلومی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* پرویز مظلومی که با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود بعد از گذشت 10 دقیقه محل تمرین را برای حضور در مراسم ختم پدر کامران منزوی یکی از مسئولان پیشین باشگاه استقلال ترک کرد.

* یکی از هواداران خردسال استقلال اصرار عجیبی داشت تا با مهدی رحمتی عکس یادگاری بگیرد که دروازه‌بان استقلال خواسته او را برآورده کرد.

* امید ابراهیمی دقایقی با مظلومی صحبت کرد.

* تعداد هواداران حاضر در این تمرین آبی‌پوشان به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسید.

* یکی از هوادارن حاضر در تمرین از رحمتی بابت درخشش در بازی با نفت تمجید کرد.

* ترابپور با ورود رحمتی به زمین به حالت شوخی به وی گفت؛ آن قدر عکس یادگاری می‌اندازی که به تمرین دیر می‌رسی! رحمتی نیز در جواب گفت؛ همین است و نمی‌شود کاری کرد. جالب اینکه مربی دروازه‌بان‌های استقلال در ادامه با حالت شوخی به شاگردش گفت؛ اگر نمی‌توانی با این شرایط کنار بیایی، برو بیرون!

* فرزاد مجیدی، منصور پورحیدری و احسان خرسندنیا از جمله غایبان تمرین بودند.

* مجید صالح در دقایقی از تمرین با رحمتی در مورد حواشی بازی استقلال و نفت، گفت‌وگو کرد.

* اواسط تمرین ادموند اختر در محل تمرین آبی‌پوشان دیده شد و چند دقیقه‌ای با روزبه چشمی در مورد پنالتی که در بازی با نفت از دست داد، صحبت کرد. جالب توجه اینکه چشمی به همبازیانش گفت؛ ضربه پنالتی‌اش آنقدر بد بوده که گفته می‌شود توپ به اصفهان رسیده است.

* اواخر تمرین برخی از بازیکنان استقلال با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* پرویز مظلومی قبل از ترک محل با خبرنگاران کلی شوخی کرد تا مشخص شود چقدر از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران خوشحال است.

آبی‌پوشان فردا را استراحت کرده و از روز شنبه ساعت 12 در همین محل تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.