به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا مهاجری در خصوص دیدار فردای تیمش در برابر نفت تهران اظهار داشت: باید برای موفقیت و پبروزی وارد میدان شویم، اما با بی‌دقتی و پاس‌های اشتباه، بدون شک موفقیت به دست نمی‌آید. باید تعداد اشتباهات خود را کم کنیم و با آرامش و تمرکزی مناسب مقابل نفت تهران قرار بگیریم.

وی افزود: نفت تیمی نیست که ضعیف و بی‌برنامه بازی کند، بازیکنانی خوب در کنار کادرفنی با دانش تیم نفت را تشکیل می‌دهند اما تیم پدیده هم دست و پا بسته‌ نیست و خوشبختانه تمامی بازیکن خود را در اختیار داریم. با وجود نتایج دو بازی گذشته‌مان اما همچنان زندگی ادامه دارد و باید به فکر فرداها باشیم تا مبادا نتیجه بازی‌های آینده را هم از دست بدهیم.

سرمربی پدیده در خصوص بازی با گسترش تبریز تاکید کرد: متاسفانه برخی مشکلات همچون اشتباهات فردی زیاد و البته اشتباهات داوری نتیجه سنگین بازی با گسترش را رقم زد. صحنه‌ای که در بازی پدیده و استقلال اهواز، منجر به پنالتی برای حریف می‌شود در بازی با گستر‌ش به سود ما اتفاق می‌افتد و داور به راحتی از کنار آن می‌گذرد. این اختلاف سلیقه‌ها قطعا روی نگرش و فکر و تمرکز بازیکن اثر منفی می‌گذرد. امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.

مهاجری خطاب به هواداران تیم فوتبال پدیده گفت: امیدوارم فردا هواداران حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشته‌ باشند و در پایان با نتیجه‌ای شیرین دو شکست قبلی خود را فراموش کنیم.