~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر تمرین عصر روز شنبه تیم فوتبال استقلال در هوای ابری در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته برگزارشد که برخی حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* سوژه امروز بازیکنان استقلال نقد نشدن چک تعدادی از بازیکنان این تیم بود که صبح امروز در باشگاه جمع شده بودند تا تکلیف‌شان مشخص شود.

* یعقوب کریمی که بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرین حضور نداشت امروز هم غایب بود تا مظلومی برای دیدار مقابل نفت دیگر به این بازیکن فکر نکند.

* هرایر مگویان نیز به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حاضر نشد.

* بازیکنان استقلال از تمرین در هوای ابری امروز به شدت استقبال کرده و امیدوار بودند که هوا دیگر گرم نشود و بتوانند به راحتی تمرین کنند.

* ریوالدو هافبک برزیلی استقلال به طور انفرادی و زیر نظر مربی بدنساز تیم تنها به دویدن دور زمین اکتفا کرد.

* سرمربی استقلال ۱۰ دقیقه قبل از شروع تمرین در رختکن با بازیکنان صحبت کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند و در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار نفت پرداخته و در بخش بعدی یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم صورتی و آبی انجام دادند که مظلومی و صالح به دقت این بازی را زیر نظر داشته و نکات فنی را برای دیدار نفت به بازیکنان گوشزد می کردند.

* در بخش پایانی تمرین، بازیکنان به زدن ضربات ایستگاهی، شوت از راه دور و ارسال سانتر از جناحین پرداختند.

* تمرین آبی پوشان پس از ۷۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را از ساعت ۱۱:۳۰ قبل از دیدار مقابل نفت تهران در زمین شماره دو آزادی در غیاب خبرنگاران و هواداران برگزار می‌کند.

* تیم فوتبال استقلال عصر روز دوشنبه  و از ساعت ۱۸ و ۳۰ از تنها دیدار باقی مانده هفته پنجم لیگ پانزدهم به مصاف نفت تهران خواهد رفت.