به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، حمید استیلی در مورد شکست مقابل سایپا گفت: بازی از لحاظ کیفی عالی بود و بچه‌های ما فوق العاده خوب کار کردند و هم نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما بازیکنان خط حمله ما مصدوم هستند فقط یک افشین را داشتیم که او را هم دقیقه 5 مدافع حریف زد و به بیرون رفت. شما حسابش را بکنید ما رافخایی، حاتمی، زارع، صادق محرمی را در اختیار نداشتیم.

 ملی‌پوشان ما نیز تازه پنجشنبه رسیدند و توانستیم از یکی از آنها استفاده کنیم. پورقاز خسته بود و اگر مهره داشتم باور کنید به کنعانی‌زادگان هم استراحت می‌‌دادم اما جایگزینی پیدا نکردم از یکسری جوان استفاده کردیم که آینده ملوان را می‌سازند و فوق‌العاده خوب بازی کردند و من از آنها راضی بودم ولی شرایط زمین نامناسب بود با این حال حملات زیادی انجام دادیم. حق ما مساوی هم نبود چه برسد به شکست، باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم اما بدشانسی آوردیم و این چیزی از ارزش‌های ملوان کم نمی‌کند. مطمئن باشید یک روزی تیم ما فوق‌العاده خوب می‌شود و هواداران از تیم راضی خواهند شد.

او در مورد از استفاده از بازیکنان هم ادامه داد: در راه‌آهن هم این کار را انجام می‌دادیم و جوانان هنگامی که با تاکیک تیمی ما سازگاری پیدا می‌کنند و در ترکیب جا می‌افتند خوب کار می‌کنند. ما در راه‌آهن علیپور و خالقی‌فر را  داشتیم که به پرسپولیس رفتند، برزای که به استقلال رفت، آبشک که به ملوان آمد، مهدی‌پور به ذوب‌آهن، غلامی به پدیده رفتند البته یکسری جوان خوب مثل میلاد و مهرداد در تیم ماندند و واقعا هم شرایط بسیار خوبی داشتند. البته ما در همین ملوان یکسری باتجربه مثل نوری و زارع داریم که کمک حال جوان‌های تیم هستند.

سرمربی ملوان در مورد قضاوت داور در بازی با سایپا نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌کنم که دو پنالتی باید برای ما گرفته می‌شد که یکی از آنها روی نزهتی و دیگر روی سهیل رحمانی اتفاق افتاد. یک موقع است که بیرون از محوطه یا وسط زمین خطا می‌شود که شاید کارساز نباشد ولی داخل محوطه اتفاق می‌افتد می‌تواند بسیار برای یک تیم سرنوشت ساز شود.

استیلی در مورد مشکلات مالی که این تیم همچنان درگیرش است می‌گوید: مشکلات مالی همیشه وجود دارد و کماکان بچه‌هایمان با وجود تمام این مشکلات می‌آیند و تمرین می‌کنند و واقعا هم صبور هستند و مشکلات همچنان سر جای خودش باقی است. مدیران دارند زحمت می‌کشند من خودم با آقای دنیامالی جلسه خوبی داشتم ایشان قول دادند که هرچه زودتر این مسائل حل شود.

وی در مورد دیدار با تراکتورسازی در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: بازی سنگینی پیش رو داریم. تراکتورسازی تیم پرمهره‌ای است و ما قطعا برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده‌ایم امیدوارم که آسیب‌دیده‌های ما برسند و بتوانیم جلوی تراکتور با توان بالا خیلی خوب بازی کنیم و هوادارانمان نیز می‌توانند با آمدنش به استادیوم نقش پررنگی داشته باشند و به ما کمک کنند.

استیلی در پایان در مورد جایگاهشان در جدول افزود: به نظر من جایگاهمان در جدول خوب است و در خیلی از بازی‌ها مستحق باخت یا حتی مساوی نبودیم ولی به این قضیه ایمان داریم که تیم ما بسیار خوب می‌شود بخصوص در نیم فصل دوم.