~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از شکست مقابل سایپا اظهار کرد: قبل از هر چیزی به تیم مقابل بابت برد تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران عزیزمان بابت اینکه آن‌ها را مایوس کردیم عذرخواهی می‌کنم. امیدی که به برد داشتم به نتیجه نرسید. از طرف دیگر متاسفم وقتی یک بازی را می‌بازیم چهره بازیکنان‌مان اینقدر غمگین می‌شود. واقعا بابت این موضوع ناراحتم.

وی افزود: امروز بازی‌ای بود که فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم و تبدیل به گل نکردیم. به هر حال این مشکلی است که باید روی آن کار کنیم و از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. ما در واقع در مقابل یک بازی محکم و همین طور دوندگی بالای تیم حریف راهی نتوانستیم پیدا کنیم و توپ‌های بسیار زیادی را از دست دادیم که می‌توانستیم آن‌ها را رهبری کنیم. مواردی هم منجر به از دست دادن پنالتی شد و البته پنالتی هم حریف به دست آورد.

برانکو اضافه کرد: طبیعی است وقتی می‌خواهیم گل خورده را جبران کنیم با تمام قوا حمله می‌کنیم و این موضوع قدرت ضد حمله را به حریف می‌دهد. ما چاره‌ی دیگری نداریم جز اینکه همچنان کار کنیم و کار کنیم و کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آنالیز تیم حریف هم گفت: ما در واقع آماده‌سازی‌مان برای این بازی بسیار خوب و مناسب بود. اما خب بازی در زمین داستان متفاوتی دارد و بازیکنان آن طور که باید در زمین مسابقه ظاهر نشدند. تکرار می‌کنم ما نتوانستیم توپ را به خوبی و با سرعت به گردش دربیاوریم تا بتوانیم حملات زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم و بازی محکم حریف را خنثی کنیم. به این ترتیب در همان ابتدای بازی خیلی از حرکات‌مان متوقف شد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس شادابی بازی‌های قبلی‌اش را نداشت گفت: قبول دارم که در سطح بازی‌های قبلی نبودیم. وقتی شرایط ایده‌آلی داشتیم بازی‌های تیم ملی به وجود آمد و از روند قبلی فاصله گرفتیم. در تیم ما پنالتی‌ها را مهدی طارمی می‌زند. او در هر تمرین پنالتی می‌زند. او اعتماد به نفس بالایی دارد و به همین خاطر پنالتی دوم را هم خودش زد.

او درباره فرصت سوزی تیم هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم خستگی از تیم ملی تاثیر بسیار کمی در بازی امروز داشت. در کنار آن ما 20 روزی بازی لیگ تعطیل بود و خود این هم روی کیفیت تیم تاثیرگذار بود. من درک می‌کنم که خیلی‌ها دوست داشتند سوشا مکانی پنالتی را بزند اما ما مهدی طارمی را در نظر گرفتیم. قبول دارم که متاسفانه شانس‌های زیادی را از دست دادیم اما این بخشی از بازی است.

سرمربی پرسپولیس درباره داوری این دیدار نیز گفت: من درباره این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم اما من شنیدم که آن پنالتی هند نبود و توپ به سر بازیکن ما برخورد کرد. اگر این طور باشد می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد. اشتباهی که مسیر بازی را کاملا تغییر داد.

برانکو درباره اینکه وعده داده بود در انتهای فصل در بالای جدول خواهد بود گفت: ما انتظارمان این نیست که باخت‌هایمان ادامه داشته باشد بلکه انتظار داریم کیفیت‌مان روز به روز بهتر شود و هرچه سریع‌تر خودمان را به رده بالای جدول برسانیم.