به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم پیکان مقابل آرمان ورزشی اردکان گفت: تیم آرمان اردکان از ابتدای فصل نشان داده بود که از توانمندی بالایی برخوردار است و تیم‌های مقابلش را اذیت کرده بود.

وی ادامه داد: همین موضوع سبب شد که تیم من از ابتدا بازی را محکم آغاز کند و اجازه ندهد حریف بر بازی مسلط شود. من از عملکرد بازیکنانم کاملا رضایت دارم آن‌ها پرتلاش ظاهر شدند و مزد هماهنگی بالای خود در زمین را گرفتند.

وی با بیان این مطلب که لیگ برای تیم پیکان بسیار فشرده پیش می‌رود، اظهار کرد: تیم ما از زمانی که از برزیل بازگشته است هر هفته دو دیدار برگزار کرده است. این موضوع از جهاتی خسته کننده است اما از طرفی سبب می‌شود بازیکنان من با شرایط دیدارهای فشرده که به احتمال فراوان در پلی آف با آن روبه رو خواهند شد، آشنا شوند.

پیمان اکبری ادامه داد: البته باید به عدم فرصت کافی برای ریکاوری بازیکنان هم اشاره کرد که ممکن است به آسیب دیدگی منجر شود. با تمام این اوصاف شرایط لیگ امسال اینگونه است و باید با آن کنار آمد زیرا چاره دیگری وجود ندارد. 

وی خاطرنشان کرد: تیم من به دلیل بازی‌های کمتر نسبت به تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند در رده پایین تر قرار دارد اما قطعا با برابر شدن تعداد مسابقات، شرایط ما در جدول رده‌بندی بهتر هم خواهد شد. در واقع می‌توانم بگویم که تیم پیکان رفته رفته به جایگاه واقعی خود نزدیک می‌‌شود.