به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری ایسنا،حمید استیلی درباره این که گفته می‌شود بازی ندادن او به عزت الله پورقاز، مدافع میانی ملوان و تیم ‌ملی به دلیل مسائل غیر فنی است و ارتباطی به خستگی این بازیکن ندارد، تاکید کرد: پورقاز یک روز قبل از بازی با سایپا به اردوی تیم ا‌ضافه‌ شد. او حتی در تمرینات هم خسته و خواب بود و شادابی لازم را نداشت. سه مدافع وسط داریم که هر کدام شرایط خوبی داشته باشند استفاده می‌کنیم. احمد آهی به دلیل این که بیشتر در اختیار تیم قرار دارد از شرایط بهتری برخوردار است. اگر بازیکن چهارمی هم داشتم از محمدحسین کنعانی استفاده نمی کردم. او در بازی با سایپا خوب نبود.

سرمربی ملوان با بیان این که جوانگرایی یکی از اهداف او در ملوان بوده است، افزود: هدف اولیه ما به دست آوردن رتبه‌ای در خور شأن مردم انزلی بوده و در وهله دوم می خواستیم نسل جدیدی را برای این تیم به وجود بیاوریم. بازیکنان جوان زیادی در کنار تیم ما هستند و سازماندهی آنها کار سختی است، اما این جوانان استعداد بالایی دارند و می‌توانند تا سال‌ها برای ملوان بازی کنند.

او درباره عملکرد داور دیدار سایپا و ملوان، گفت: داور در صحنه‌ای که بازیکن سایپا از پشت پای آرش افشین را زد هیچ کارتی نشان نداد و در نتیجه‌ بازیکن‌مان مصدوم شد و او را از بازی خارج کردیم. دو خطای مشکوک دیگر در محوطه اتفاق افتاد که یکی از آنها را کارشناس داوری خطای پنا‌لتی‌ دانست. این اشتباه‌ها در نتایج تاثیرگذار هستند.

استیلی همچنین درباره بازی با سایپا هم ا‌ضافه‌ کرد‌: بازی فوق‌العاده‌ خوبی را انجام دادیم. با چهار بازیکن غایب و دو ملی‌پوش که روز قبل از بازی به تیم ما اضافه شده بودند توانستیم در تمامی نقاط زمین توپ را به گردش در بیاوریم. آرش افشین هم در دقیقه پنج مصدوم شد تا در پیکان خط حمله با مشکل مواجه شویم. گل دوم را هم بر روی ضد حمله دریافت کردیم. بازیکنان ما جوان هستند و در آینده می‌توانند فو‌تبا‌ل ما را بسازند. در بازی‌های آینده گل‌های بیشتری می‌زنیم. از فو‌تبا‌ل تیمم راضی هستم، اما نتیجه‌ عادلانه نبود. باید آنقدر خوب باشیم که در هیچ بازی به مشکل بر نخوریم چرا که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

سرمربی تیم ملوان درباره اشتباه سرگئی پاشنکو در دیدار با سایپا، تصریح کرد: پاشنکو یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است. قبل از این بازی او به مرخصی رفت و به تازگی به ما اضافه شد و عملکرد او در بازی‌های گذشته فوق‌العاده‌ بوده است. بازیکن خارجی فقط به دلیل مسائل مالی به ایران می‌آید، اما او با وجود این که پول خیلی کمی را دریافت کرده است هیچ اعتراضی به این موضوع نداشته است. اشتباه هم جزوی از فو‌تبا‌ل است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: تیم‌مان مصدومان زیادی دارد، اما مهم‌تر‌ از آن مسائل مالی است. اگر مسائل مالی برطرف شود راحت‌تر می‌توانیم کار کنیم و برای دیدار با تراکتورسازی آماده شویم. تراکتورسازی تیم پر مهره‌ای است و سرمایه‌گذاری زیادی را انجام داده، اما ما هم برای پیروزی برابر این تیم به میدان می‌رویم. همان طور که می‌بینید پژمان نوری با این سن و سال بهتر از چند سال گذشته عمل می‌کند و کاملا در اختیار کار تیمی است. به تیمم ایمان دارم و می دانم که در نیم فصل دوم بهتر این هم می‌شویم.