به گزارش پارس به نقل از ایسنا، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط خود در این تیم، رفتن بوناچیچ و آمدن مجتبی تقوی، وضعیت طلب خود از پرسپولیس و گلایه هایش از مسوولان این باشگاه صحبت کرد.

*ابتدا درباره ذوب آهن صحبت کنیم. به گواه بیشتر کارشناسان تیم تان خوب بازی می کند اما نتایج لازم را نمی گیرد.

اول از هرچیز خوشحالم که در نیم فصل تیمی را انتخاب کردم که فوتبالش را دوست دارم و نحوه بازی کردنم به فوتبال این تیم شبیه است. به نظر من در نیم فصل دوم شرایط ذوب آهن بسیار بد نیست. ما خیلی خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم. خوشبختانه یک امتیاز از تراکتورسازی از تبریز گرفتیم و ان شاءالله با برد مس هم می توانیم وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

*بوناچیچ هم که از تیم تان رفت.

فکر می کنم تغییر او به خاطر نتیجه گیری باشد. هرچند من در جریان مریضی او هم بودم. اما دیگر نمی شد با این نتایج آن هم در تیمی مثل ذوب آهن کار را ادامه داد. بوناچیچ ممکن بود قبل تر از اینها هم برود. من شخصا او را خیلی دوست داشتم. در تمرین ها روی هر اشتباه کوچکی به بازیکنان گیر می داد و این برای خود من باعث می شد که بتوانم ایرادهایم را برطرف کنم. بوناچیچ مربی با دیسیپلین و دوست داشتنی بود.

*فکر می کنی ذوب آهن بتواند در لیگ بماند؟

صددرصد. من با مجتبی تقوی در سایپا کار کردم. او یک مربی خوب و فوق العاده پرانرژی است. ما واقعا تیم خوبی داریم و اصلا حیف است که درباره افتادن صحبت کنیم.

*بعد از بازی با پرسپولیس از مسوولان این باشگاه انتقاد کرده بودی. وضعیت طلبت از پرسپولیس چه شد؟

من شب گذشته برای برخی کارهای مربوط به تیم ملی امید در تهران بودم و پیش آقای شیرینی رفتم. گفتم پول من را کی می دهید. او هم قول داد تا یک هفته دیگر پول من پرداخت شود. من حتی آنقدر مشکل داشتم که پنج میلیون از شیرینی دستی گرفتم در صورتی که ۱۵ میلیون می خواستم و قرار است صد میلیون تومان دیگر هم بگیرم. قرار شد هفته دیگر پول من را بدهند. اگر تا آن زمان پول من را دادند یعنی حرفشان حرف است اما اگر باز هم ندادند دیگر معلوم است که می خواهند من را اذیت کنند. همه تیم ها بازیکنانشان را قرضی و با احترام به تیم دیگر می دهند اما من و خانزاده را مثل بازیکنان غیربومی به یک تیم دیگر دادند حالا هم می گویند ولش کن!

*فصل بعد با پرسپولیس قرارداد داری و آنطور که مسوولان باشگاه می گویند باید به این تیم برگردی؟

دیگر با این وضعیت تمایل به رفتن به پرسپولیس ندارم. شیرینی و رویانیان خودشان را یک روز جای من بگذارند. اگر شرایطم را درک کردند یا علی من هم به پرسپولیس برمی گردم. نه مثل الان که هیچ توجهی ندارند. واقعا در این وضعیت بازی کردن در پرسپولیس آرزویم نیست. در همین تیم ذوب آهن خیلی راحتم. یک باشگاه خوب و دوست داشتنی داریم و باور کنید پرسپولیس با آن همه طرفدار ۲۰،۳۰ میلیونی چنین شرایطی ندارد. کار از این حرف ها گذشته، حداقل پول من را بدهند. امیدوارم مشکلات مالی شان حل شود. من برای بازی در نیم فصل دوم مشکل مالیاتی داشتم که آذری این پول را به من داد تا بتوانم مالیاتم را بدهم.

*خانزاده هم وضعیتش هم مثل تو است؟

بله محمدرضا هم یک چک ۲۰۰ میلیونی از پرسپولیس داشته و وقتی رفته بانک تا پولش را بگیرد، فهمیده ۵ هزار تومان بیشتر در حساب باشگاه نیست. خیلی جالب است باشگاه پرسپولیس با این همه ادعا در حسابش فقط پول یک کارت شارژ را دارد.

* نظر دایی چه بود؟

نه، من با علی آقا هیچ مشکلی نداشتم. همین که لطف داشت و من را برای پرسپولیس انتخاب کرد برایم خیلی ارزش داشت. او را جدا از فوتبال دوست دارم. به هرحال خواست خدا بوده شاید اگر در پرسپولیس می ماندم و بازی می کردم مصدوم می شدم.

 

*فکر می کنی بتوانی از ذوب آهن به تیم ملی برسی؟

سعی و تلاش خودم را می کنم. فعلا که در اوایل دی باید در اردوی تیم ملی امید باشیم و بازی حساسی خواهیم داشت. من سعی می کنم تا بازی های خوب در ذوب آهن بتوانم به تیم ملی برسم. سال جام جهانی است و همه نهایت تلاش خود را انجام می دهند. امیدوارم مسوولان باشگاه پرسپولیس مشکلات من را حل کنند. فقط می خواهم آقایانی که پسرم پسرم می کنید اگر پسر خودتان هم بود، اینگونه با او برخورد می کردید؟