به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سه دور باقیمانده از مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان امروز (یکشنبه) در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد.

در این رقابت‌های نیما عالمیان، مهران احدی، محمدرضا اخلاق‌پسند، محمد فرقدانی، میدیا لطف‌الله‌نسبی، محمد اصل‌مند، افشین نوروزی و پوریا عمرانی حضور دارند و نوشاد عالمیان به دلیل مصدومیت غایب است.

نتایج دورهای پنجم تا هفتم به شرح زیر است:

دور پنجم:

احدی 3 - اصلمند صفر

لطف‌الله نسبی 3 - فرقدانی صفر

نوروزی 2 - عالمیان 3

اخلاق‌پسند یک - عمرانی 3

دور ششم:

عمرانی 3 - لطف‌الله نسبی یک

احدی 2 - نوروزی 3

اخلاق‌پسند 3 - اصلمند یک

عالمیان 3 - فرقدانی صفر

دور هفتم:

عالمیان 3 - عمرانی صفر

اخلاق پسند یک - احدی 3

لطف الله نسبی 3 - اصلمند یک

نوروزی 3 - فرقدانی صفر

در پایان مرحله نخست نیما عالمیان با 14 امتیاز در صدر ایستاد و پوریا عمرانی با 11 امتیاز دوم شد. رده‌بندی مرحله نخست به شرح زیر است:

1- نیما عالمیان 14 امتیاز

2- پوریا عمرانی 11 امتیاز

3- افشین نوروزی 11 امتیاز

4- میدیا لطف الله نسبی 11 امتیاز

5- مهران احدی 11 امتیاز

6- محمدرضا اخلاق پسند 9 امتیاز

7- محمد اصلمند 9 امتیاز

8- محمد فرقدانی 8 امتیاز

در مسابقات دسته برتر عالمیان 4، اخلاق‌پسند 3.5، احدی 3، لطف الله نسبی 2.5، نوروزی 2، اصلمند 1.5، عمرانی یک و فرقدانی 0.5 امتیاز به خود اختصاص دادند.

در مرحله نخست انتخابی نیز که ضریب یک دارد، عالمیان 8، عمرانی 7، نوروزی 6، لطف الله نسبی 5، احدی 4، اخلاق پسند 3، اصلمند 2 و فرقدانی یک امتیاز از آن خود کردند.

در پایان مسابقات امروز عالمیان با 12، نوروزی و عمرانی هر کدام با 8، لطف الله نسبی 7.5، احدی 7، اخلاق پسند 6.5، اصلمند 3.5 و فرقدانی 1.5 کسب کرده‌اند.

با در نظر گرفتن ضریب 0.5 در مسابقات دسته برتر، ضریب یک در مرحله اول و ضریب 1.5 در مرحله دوم، جمع امتیازات و مشخص شده سه نفر برتر، اعضای تیم ملی را مشخص خواهد کرد. نفر چهارم نیز به پیشنهاد سرمربی و با تایید کمیته فنی معرفی می‌شود.

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.