به گزارش پارس به نقل از ایسنا دارنده مدال برنز کشتی فرنگی‌ بازیهای آسیایی با اطمینان از پیروزی مقابل سعید عبدولی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حرف می‌زند و می‌گوید: توانایی شکست او را دارم و به هدفم خواهم رسید.

پیام بویری در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که قرار است 15 روز دیگر برگزار شود، اظهار کرد: پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مرحله اول لیگ برتر کشتی، از آنجا که در هر دو رویداد وزن کم کردم و فاصله زمانی آنها نیز کم بود فشار زیادی به من وارد شد و پس از چند روز استراحت تمریناتم را آغاز کرده‌ام تا انشاالله در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بتوانم نتایج خوبی را کسب کنم و دوبنده تیم ملی را بر تن کنم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا درباره رقابت با سعید عبدولی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی گفت: عبدولی مهمترین رقیب من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است اما من جوانم و جویای نام و آمده ام با تمام قدرت به دوبنده تیم ملی برسم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا توانایی پیروزی مقابل عبدولی را دارد یا خیر نیز خاطرنشان کرد: اگر توانایی این کار را نداشتم جلو نمی آمدم. آمده ام او را شکست دهم و به دوبنده تیم ملی برسم. این توانایی را در خودم می بینم و اگر خدا کمک کند و روز من باشد می‌توانم او را شکست دهم.

بویری با تاکید بر اینکه هدفش کسب مدال طلا در مسابقات جهانی لاس‌وگاس است افزود: تاکنون در 2-3 مسابقه‌ای که در تیم ملی بزرگسالان حاضر شدم نمی‌دانم به علت ناداوری یا مسائل دیگر نتوانستم به مدال طلا برسم اما دیگر نقره یا برنز جهان به دردم نمی خورد و فقط برای کسب طلای جهان به آمریکا می‌روم.

دارنده مدال طلای جوانان آسیا در ادامه درباره قهرمانی بیمه رازی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی نیز اظهار کرد: 2-3 تیم مانند بیمه رازی و دوکوهه اندیمشک سرمایه گذاری بسیار خوبی در کشتی داشته‌اند و نفرات خوبی را جذب کردند. خدارا شکر قهرمانی به تیم ما رسید و دوکوهه اندیمشک نیز دوم شد و نماینده شهرم ایذه خوزستان نیز به عنوان سومی دست یافت. از اینکه دو تیم خوزستانی دوم و سوم شدند بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه از عملکردش با وجود کسب 5 پیروزی در لیگ راضی نیست یادآور شد: پس از رقابتهای قهرمانی آسیا ریکاوری نکردم و به تمرینات بیمه آمدم که باعث شد به بدنم فشار بیاید. با تجربه‌ای که داشتم توانستم حریفانم را شکست دهم چرا که در مجموع تنها با حدود 40 درصد آمادگی در لیگ به روی تشک رفتم اما در رقابت‌های قهرمانی آسیا آمادگی خوبی داشتم.

بویری سطح کیفی رقابت‌های لیگ را نسبت به سال گذشته بهتر ارزیابی کرد و گفت: اگر این روال ادامه پیدا کند حامیان مالی بیشتری به لیگ کشتی می‌آیند و به این ترتیب وضع مالی کشتی گیران و قراردادهایشان نیز بهتر می‌شود.