به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، ساعتی پیش بایرن مونیخ در زمین شالکه موفق شد این تیم را بانتیجه 3 بر 1 از پیش رو بردارد. بعد از این مسابقه توماس مولر گفت:" باید برای هر بار بردن در بوندسلیگا سخت کار کرد. حریفان نمی‌گذارند کار آسانی داشته باشیم و انگار جدیدا مد شده از زنجیره پنج نفره استفاده کنند. حریفان به بایرن که می‌رسند تمام تلاش خود را به کار می‌بندند و این مسئله ما را مجبور می‌کند در هر مسابقه از صد درصد توان خود استفاده کنیم. ما در بازی امشب خوب و منظم ظاهر شدیم اما اشتباه کردیم که اجازه دادیم روی یک ضدحمله دروازه‌مان باز شود."

مانوئل نویر هم گفت:" با شایستگی پیروز این دیدار شدیم. شوت مکس مایر غیرمنتظره و آزاردهنده بود با این وجود باید آنرا می‌گرفتم ولی سرعت توپ روی زمین خیس افزایش پیدا کرد. می‌خواستم حداقل آنرا به سمت تیر دروازه منحرف کنم، اما متاسفانه موفق نشدم. اکنون تیم ما با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین لیگ است اما نباید کار را تمام شده دانست."

آرین روبن هم در مورد این دیدار گفت:" کار کردن با شرایطی که زمین این ورزشگاه داشت خیلی سخت بود. باید می‌جنگیدیم، روحیه بالایی می‌داشتیم و از نظم و صبر هم به عنوان دو فاکتور تعیین‌کننده استفاده می‌کردیم. در نیمه اول مواقعی بود که کنترل بازی را از دست دادیم و این مسئله منجر به این شد که حریف چند ضد حمله به زمین ما طراحی کند. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و کنترل بالاتری روی بازی داشتیم، توپ را به خوبی به گردش درمی‌آوردیم و در پایان هم پیروز شدیم."

رالف فارمن،سنگربان شالکه، هم اذعان کرد:" نمی‌توانیم چندان خودمان را سرزنش کنیم. بیش از نود دقیقه سعی کردیم مبارزه کنیم و با همه ابزارهای ممکن از پس حریف برآییم و بازی بسیار خوبی هم ارائه دادیم. خیلی تلخ است که اشتباهات کوچک ما که منجر به گل‌های بایرن شد چنین تاوانی داشت. البته این کلاس کاری آنها را نشان می‌دهد. تیم ما در یک مرحله گذار قرار دارد که در طول یک ماه طی نمی‌شود. باید صبر داشته باشیم."