به گزارش پارس به نقل از ایسنا هفته دوم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بایرن مونیخ در دیداری سخت و نفس‌گیر در حالی که 10 نفره شده بود توانست هوفنهایم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا این تیم هوفنهایم بود که توانست به گل برسد. در ثانیه هشتم مسابقه کوین وولاند موفق شد زودترین گل تاریخ بوندسلیگا را وارد دروازه بایرن مونیخ کند. پس از این گل شاگردان پپ گواردیولا به خودشان آمدند و در همان نیمه نخست و در دقیقه 40 با ضربه توماس مولر که روی یک ریباند به ثمر رسید گل تساوی را وارد دروازه هوفنهایم کرد. در این صحنه داگلاس کاستا موثر ظاهر شد تا بار دیگر نشان دهد یکی از بهترین خریدهای تابستان فصل جاری فوتبال اروپا بوده است.

بازی در نیمه دوم بسیار زیباتر دنبال شد تا اینکه ژروم بوآتنگ در دقیقه 73 مرتکب یک خطای پنالتی شد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد ولی پولانسکی قدر این موقعیت ندانست و با درخشش نویر و تیر دروازه ضربه پنالتی هوفنهایم از دست رفت.

در ادامه بایرنی‌ها که پیش کشیده بودند با یک بازیکن کمتر توانستند به گل برسند. این بار هوشیاری روبرت لواندوفسکی در یک قدمی دروازه باعث شد بایرن گل دوم را به ثمر برساند تا با کسب دومین برد پیاپی از همین ابتدا در صدر جدول بوندسلیگا قرار گیرد.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

فرانکفورت یک – آوکسبورگ یک

کلن یک – ولفسبورگ یک

هانوفر صفر – بایر لورکوزن یک

در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا امشب هامبورگ در خانه پذیرای اشتوتگارت است.