به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی برابر نفت تهران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم از تیم‌های خوب کشور هستند و به همین منظور همه بازی زیبایی دیدند، این در حالی است که سرمربی جدید سپاهان اولین بازی بود که روی نیمکت سپاهان می‌نشست.

وی افزود: به دست آوردن این سه امتیاز بسیار با ارزش بود چرا که اولا کادر فنی جدید با پیروزی کار را شروع کردند و ثانیا برای اینکه بتوانیم به نیم‌فصل برسیم باید آرام‌آرام و با پیروزی پیش برویم تا همه بازیکنان به تیم اضافه شوند.

مهاجم سپاهان ادامه داد: تمرینات سپاهان در روزهای اخیر بسیار فشرده شده است و خوشبختانه استیماچ هرآنچه از نظر دانش فنی در اختیار دارد به درستی انتقال می‌دهد، ولی مهم این است که دستورات و تمرینات در زمین مسابقه پیاده شوند.

خلعتبری بابیان اینکه خوشحالم دل هوادارن سپاهان شاد شده است، تصریح کرد: فغانی از بهترین‌های داوری ایران و آسیا است و همواره به درستی سوت می‌زند.

وی در خصوص شایعات نقل و انتقالش گفت: من نمی‌دانم چه کسی این صحبت‌ها را مطرح کرده است، اما این را می‌گویم که همه بدانند بنده از فوتبال در سپاهان و زندگی در اصفهان لذت می‌برم و کاملا راضی هستم و این اخبار کذب است.