به گزارش پارس به نقل از گل برتر، هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران در حالی عصر امروز با انجام شش بازی در شهرهای مختلف دنبال می شود که رویارویی چند تیم و چند مربی خاص، شرایط متفاوتی به بازی های امروز می بخشد و به اصطلاح معروف می توان بازی های این دسته از تیم ها و مربیان را تقابل کارد و پنیر خواند!

مربیانی که در ظاهر روابط معمولی با همدیگر دارند ولی در باطن خود را برتر از یکدیگر پنداشته و به عبارتی هر کدام سایه هم را در خفا با تیر می زنند و چندان دل خوشی از موفقیت های هم ندارند.


یکی از این بازی ها در کاشان انجام می شود. جایی که حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی طی نزدیک به یک سال و نیم حضورش در تیم باریج اسانس کاشان موفقیت آنچنانی نداشته و عاقبت مجبور شد جای خود را به همتای پیشینش در تیم ملی بزرگسالان مصطفی کارخانه دهد و راهی تیم شهرداری تبریز شود.


خیلی از دوستان معدنی کارخانه را پر افتخارترین مربی والیبال نمی دانند و بر عکس با رجوع به عملکرد این سرمربی که بعد از گائیج سرمربی تیم ملی شد، معتقدند که او از حیث کسب افتخار به خصوص با تیم ملی بزرگسالان، برتر از کارخانه ظاهر شده است. اما طرفدران پر شمار مصطفی کارخانه که به او لقب امپراتور والیبال داده اند، اعتقاد دارند که موفقیت های امروزی والیبال مرهون اوست که نخستین قدم های بزرگ والیبال ایران را با قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات آسیایی ۱۹۹۸ و تیم های نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی سال های ۲۰۰۱ قاهره و ۲۰۰۷ مراکش برداشته است.


در دیگر دیداری که کم و بیش چنین شرایطی حاکم است بازی آلومینیوم هرمزگان و پیکان است که در بندر عباس رقابت پیمان اکبری و ناصر شهنازی هم تداعی گر چنین موضوعی است. شهنازی با تیم نوجوانان در مسابقات جهانی سال ۲۰۰۳ به مقام سوم جهان رسیده و در سال ۲۰۱۱ هم با همین تیم قهرمان آسیا شده است.


این در حالی است که اکبری با پیکان قهرمان سوم باشگاههای جهان در سال ۲۰۱۰ شده و با پیکان هم دوبار فانح مسابقات باشگاههای آسیا شده و آخرین موفقیت او به چند ماه پیش با تیم زیر ۲۳ سال بر می گردد که توانسته با این تیم به مقام پنجم جهان برسد. این دو مربی هم چندان میانه ای با هم ندارند و چند بارهم در مسابقات مختلف باشگاهی به پروپای هم پیچیدند وهیچ کدام نمی خواهند و یا دوست ندارند مقابل هم بازنده شوند.


برنامه هفته هفتم دور رفت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:


بندرعباس، آلومینیوم المهدی – پیکان تهران، ساعت ۱۷
کاشان، باریج اسانس – شهرداری تبریز، ساعت ۱۷: ۳۰
زاهدان، شهرداری زاهدان – میزان مشهد، ساعت ۱۷
ارومیه، شهرداری ارومیه - سایپا، ساعت ۱۷
ورامین، متین – بازرگانی جواهری گنبد، ساعت ۱۷: ۳۰
تهران، نوین کشاورز – کاله مازندران، ساعت ۱۷: ۳۰