به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد رویانیان که برای سفری زیارتی در مدینه منوره به سر می برد در گفت گو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: مسائلی که در برنامه نود مطرح شد از نگاه بنده می تواند عاملی باشد برای وحدت و همدلی هر چه بیشتر بین یحیی گل محمدی، مهدی مهدوی کیا و کلیه بازیکنان تیم.

وی گفت: در این روزهای پایانی سال هواداران پرسپولیس به هیچ عنوان نگران نباشند و اطمینان می دهم دور جدید تمرینات تیم با حضور سرمربی و کلیه نفرات آغاز خواهد شد و ان شاءالله پرسپولیس با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران می تواند به قهرمانی جام حذفی دست یابد.

رویانیان تصریح کرد: گل محمدی قطعا در پرسپولیس می ماند و مهدوی کیا هم در کنار ما هست. البته تاکید دارم مهدوی کیا بازی کند، اما او قبول نکرده ولی گل محمدی و مهدوی کیا برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس تلاش خواهند کرد. ان شاءالله علی کریمی هم هر چه زودتر تمرینات جدی خود را آغاز کند تا بتواند برای بازی با داماش تیم را همراهی کند و مابقی بازیکنان هم تلاش می کنند پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی با قدرت هر چه تمام تر به میدان برود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در مدینه منوره برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس و هوادارانش دعا می کنم وسال نو را پیشاپیش به همه هواداران عزیز پرسپولیس تبریک می گویم.