به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لوئیس فان خال که در حال حاضر مربیگری در باشگاه منچستریونایتد را به عهده دارد، روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. تیم او در پنج بازی اخیرش تنها سه گل به ثمر رسانده و این باعث شده است تا بسیاری به انتقاد از او بپردازند.

ژاوی هرناندس که پیشینه کار کردن با لوئیس فان خال را دارد، به ستایش از این مربی هلندی پرداخت و تاکید کرد او می‌تواند یونایتد را به روزهای اوج برگرداند.

او در این زمینه گفت: وقتی برای نخستین بار با فان خال کار کردم، به خودم گفتم این احمق کیست اما تنها بعد از چند روز فهمیدم که در موردش اشتباه کردم و می‌توانم تا سال‌ها با این مربی بزرگ کار کنم. فان خال آدم بسیار خوب و مربی خاص و با دانشی است. او شخصیتی بسیار قوی دارد.

ژاوی ادامه داد: فان خال در لیگ جزیره فشار زیادی را تحمل می‌کند اما آرام به نظر می‌رسد. او در بارسلونا و بایرن مونیخ شخصیت قوی‌تری داشت. دوست دارم بگویم او انسان صادقی است و به خوبی می‌داند چه می‌خواهد. باید به این مربی بزرگ اعتماد کرد زیرا کارش را به خوبی بلد است. او همواره می‌خواهد تیمش را به بالاترین سطح برساند و اطمینان دارم می‌تواند موفق باشد.

کاپیتان پیشین بارسلونا در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد مشکل فان خال با ویکتور والدس، دروازه‌بان کنار مانده منچستریونایتد به پایان برسد. ژاوی در این مورد هم گفت: شرایط برای والدس بسیار سخت شده است. امیدوارم او هرچه سریع‌تر رابطه‌اش را با فان خال بهتر و یونایتد را همراهی کند. بدون شک از وضعیت او ناراحت هستم زیرا والدس دروازه‌بانی بسیار حرفه‌ای و خوب است. امیدوارم هرچه سریع‌تر به فوتبال برگردد.

ویکتور والدس قبل از آغاز فصل جاری لیگ جزیره با لوئیس فان خال به مشکل خورد و این مربی هلندی اکنون اجازه نمی‌دهد او در تمرین گروهی یونایتد شرکت کند و مجبور است که با تیم دوم تمرین کند.