به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری مهر، روی هاجسون گفت بازی روز سه‌شنبه دو تیم ملی فرانسه و انگلیس پس از حملات انتحاری به پاریس، نشان دهنده این است که ملت ها در کنار هم هستند.

هاجسون معتقد است بازی سه‌شنبه که در ومبلی لندن برگزار می‌شود پاسخی به حملات تروریستی به پاریس است که تاکنون ۱۲۹ کشته از آن به جای مانده است. این در حالی است که استادیومی که بازی فرانسه و آلمان در آنجا در حال برگزاری بود یکی از اهداف حمله کنندگان انتحاری بود و دو بمب نزدیک استاد دو فرانس منفجر شد.

این حملات تراژیک بلافاصله این تصور را به وجود آورد که شاید بازی فرانسه- انگلستان که قرار بود روز سه شنبه برگزار شود، لغو شود اما فدراسیون فوتبال فرانسه با اندکی فاصله اطمنیان داد که این بازی به قوت خود باقی خواهد ماند.

حالا در بیانیه‌ای که از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان منتشر شده هاجسون این بازی را به معنای نشانه همبستگی بین ملت‌ها در برابر تروریسم خواند و گفت: جهان فوتبال علیه این قساوت‌ها متحد است.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: مطمئنم مردم انگلیس با تشویق دو تیم فرانسه و انگلستان در بازی روز سه شنبه نشان می‌دهند تا چه حد از ملت فرانسه پشتیبانی می‌کنند و آنها را در شرایط سخت تنها نمی‌گذارند.