به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با رد این موضوع که شاگردان او تحت فشار شدیدی قرار دارند تاکید کرد سلسائو قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ می شود.


وی در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل هندوراس در میامی آمریکا، که یازدهمین برد طلایی پوشان در ۱۲ بازی دوستانه اخیرشان بود، اظهار داشت: هیچ فشاری روی تیم ملی برزیل قرار ندارد. برزیل قهرمان جهان خواهد شد. اگر در تیمم پتانسیل قهرمانی در جام جهانی را نمی دیدم ترجیح می دادم در خانه ام و از روی کاناپه بازی هایش در جام جهانی را تماشا کنم.


در پیروزی ۵ گله برزیل مقابل هندوراس گل های تیم تحت هدایت « فیل بزرگ» توسط ۵ بازیکن مختلف به ثمر رسید. با این نتیجه شمار گل های زده برزیل در ۵ بازی اخیرش به ۱۸ رسید هرچند با این وجود اسکولاری نتیجه را بازتابی واقعی از آنچه در بازی گذشت نمی دانست.


وی افزود: نتیجه ۵ بر صفر تمام داستان این بازی را نگفت. با شیوه ای که ما در این مسابقه بازی کردیم، نتیجه باید ۲ بر صفر و حداکثر ۳ بر صفر بود. سایر گل ها روی ۲ اتفاق زده شدند. با توجه به سطحی که تیم ما در آن قرار دارد و خلاقیتی که بازیکنان ما در این بازی نشان دادند، نتیجه خوب بود. ما همان چیزی را در این بازی دیدیم که از بازیکنان مان می خواستیم.


تیم ملی برزیل پس فردا (دوشنبه) در بازی دوستانه بعدی خود به مصاف تیم ملی شیلی می رود، تیمی که جمعه شب در ورزشگاه ومبلی لندن تیم ملی انگلیس را ۲ بر صفر شکست داد.