به گزارش از پارس و به نقل از ایسنا، عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو در فصل جاری باعث شده است تا شایعه‌های زیادی درباره این بازیکن پرتغالی به گوش برسد.
 

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید درباره رونالدو گفت: روشن است که رونالدو در رئال احساس راحتی نمی‌کند و خوشحال نیست. او طراوت و شادابی قبل را ندارد و به نظر می‌رسد از چیزی ناراحت است. شاید دلیل ناراحتی او این باشد که زیاد گل نمی‌زند و شاید هم به این خاطر باشد که در پست تخصصی‌اش از او بازی گرفته نمی‌شود. آنچه روشن به نظر می‌رسد این است که رونالدو از بازی کردن لذت نمی‌برد.

 

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر، خبرهای زیادی درباره جدایی کریستیانو رونالدو در پایان فصل منتشر کرده‌اند. این بازیکن پرتغالی در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و همین باعث شده تا خبرهای زیادی درباره ابراز علاقه او به جدایی از کهکشانی‌ها به گوش برسد. از پاری سن ژرمن، چلسی و منچستریونایتد به عنوان مشتریان رونالدو سخن به میان آمده است.

والدانو در ادامه سخنانش درباره شکست رئال مادرید برابر سویا هم گفت: بعد از آنکه نیم ساعت نخست بازی را دیدم، دیگر انتظار نداشتم در این دیدار تن به شکست دهیم. بازی خوبی را در نیم ساعت نخست به نمایش گذاشتیم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و این سویا بود که بهتر بازی کرد. بسیار سخت است رئال را بی‌انگیزه دید. بازیکنان، وظایف‌شان را به خوبی در این دیدار انجام ندادند.