به گزارش پارس به نقل از شفقنا رسانه های اسپانیایی در گزارش هایی ادعا می کنند که رابطه دوستانه بین سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو به هم خورده است و مدافع اسپانیایی رئال بخاطر رفتارهای "خودخواهانه" اخیر رونالدو از دستش عصبانی است.

یکی از منابع مادریدی در گزارشی ادعا کرد که بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان، راموس به رونالدو توصیه کرد که نحوه رفتار و واکنش های خود را اصلاح کند. طبق این گزارش راموس به رونالدو گفت :" ببین تو نمی توانی فقط به دنبال گلزنی خودت باشی و به بقیه فکر نکنی و باید برای تیم بیشتر فداکاری به خرج دهی".

رسانه های اسپانیایی دلیل ناراحتی راموس از رونالدو را رفتارهایی مانند واکنش به گل آربلوئا و همچنین حرکتش بعد از گلزنی در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس می دانند.

گفتنی است که رونالدو و راموس سال هاست که در رئال بازی می کنند و پیش از ناکامی های اخیر رئال رابطه بسیار خوبی با هم داشته اند. رئال مادرید در شرایطی به پایان این فصل نزدیک می شود که شانس زیادی برای به دست آوردن جام در لالیگا ندارد و هفته قبل هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با باخت مقابل یوونتوس از گردونه این رقابت ها حذف شد.