به گزارش از پارس به نقل از خبرگزاری فارس، تمرین نوبت صبح تیم امید از ساعت 9 و 30 دقیقه در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی و در هوایی گرم و آفتابی آغاز شد.

*احمد نوراللهی هافبک تیم ملی پرسپولیس که شب گذشته به اردوی تیم امید اضافه شده بود، در تمرین صبح امروز شرکت کرد. ضمن اینکه حسین اخوت سرپرست تیم امید نیز در تمرین حضور پیدا کرد.

* بعد از صحبت‌های ابتدایی خاکپور، بازیکنان زیر نظر کن استید مربی بدنساز تیم امید به گرم کردن پرداختند. دروازه بان‌های تیم امید به صورت اختصاصی زیر نظر عزیزان به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. عناصر دفاعی تیم زیر نظر خاکپور در ضلع شمالی زمین و در زمینی که دو دروازه کوچک در ان تعبیه شده بود به مرور کارهای دفاعی پرداختند.

گروه دیگر بازیکنان که شامل مهاجمان و هافبک‌های هجومی بودند نیز زیر نظر طباطبایی در ضلع جنوبی به انجام کارهای ترکیبی و حمله به دروازه پرداختند. در این بخش تمرین طباطبایی تاکید زیادی بر حمایت از مهاجم صاحب توپ و استفاده از توپ های ریباند داشت.

* در بخش دیگر تمرین امروز، بازیکنان در گروه های چهار و پنج نفره به تمرین دفاع و حمله و پرسینگ پرداختند. در این بخش از تمرین محمد خاکپور بارها نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد و بر رعایت اصول دفاع و حمله تاکید کرد.

تیم فوتبال امید عصر امروز تمرین نخواهد داشت و اعضای تیم برای گردش و خرید به یکی از مراکز خرید دوبی خواهند رفت.