به گزارش پارس به نقل از تسنیم،یوونتوس با کسب پنجمین پیروزی این فصل خود در سری A که در خانه امپولی و با نتیجه 3 بر یک رقم خورد، در جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعودی 3 پله‌ای داشت تا به رده هفتم جدول صعود کند. حالا بانوی پیر با صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها 9 امتیاز فاصله دارد به نظر می‌رسد که روند بازگشت به جمع مدعیان کسب اسکودتو را آغاز کرده است.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر که تیمش بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی عوض کرد، در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: رویکرد ما برای این بازی بسیار خوب بود. زمانی که از نیمه زمین‌مان خارج می‌شدیم توپ را از دست می‌دادیم و گلی هم که خوردیم نتیجه یکی از همین اتفاقات بود که سه بازیکن حریف را با تنها دو مدافع ما تنها گذاشت. بازی ما هنوز جای پیشرفت دارد اما بگذارید نقاط مثبت کار را ببینیم.

آلگری ادامه داد: حالا ما در جدول هفتم هستیم. درست است که در ابتدای فصل هیچ کسی انتظار چنین جایگاهی را برای یوونتوس نداشت اما با دو برد متوالی که کسب کرده‌ایم و نیز بعد از نتیجه قابل قبولی که در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم، وضعیت‌مان بهتر است. ما فقط نباید روی نقاط منفی عملکردمان تمرکز کنیم. در فوتبال مثل همیشه شما نباید زمانی که عقب می‌افتید دچار استرس و اضطراب شوید حتی اگر در سخت‌ترین مقطع بازی باشید. در این بازی اما بازیکنان کارشان را خوب انجام دادند چون بعد از دریافت گل آرامش‌شان را حفظ کردند.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا انتقاد و اظهارات تند کاپیتان تیم، جان‌لوئیجی بوفون پس از باخت دو هفته پیش یوونتوس برابر ساوسولو دلیل به خود آمدن بانوی‌پیر بوده است، اذعان داشت: بله. بعضی اوقات باید افکار را در قالب کلمات به زبان آورد. طبیعی است که بوفون کسی که در مورد خودش و سایر بازیکنان تیم احساس مسئولیت می‌کند، به آن شکل با بازیکنان تیم حرف بزند اما مهم این بود که بعد از حرف‌های بوفون، در زمین بازی نشان دهیم چقدر مفهوم حرف‌های او را درک کرده‌ایم. ما نباید پیروزی‌مان را در تمام بازی‌ها تضمین شده ببینیم چون نام‌مان یوونتوس است. یوونتوس هم که باشیم نباید دچار غرور شویم و با تواضع برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

سرمربی بانوی پیر افزود: فوتبال ورزش عجیبی است. اینتر هفت بازی را یک بر صفر می‌برد و با اولین شوتی که یکی از بازیکنانش به سمت دروازه حریف شلیک می‌کند به گل می‌رسد و این روند همچنان ادامه دارد.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا گل سوم تیمش آفساید بوده است، عنوان کرد: به من گفتند که آفساید بوده است اما در فوتبال از این قبیل اشتباهات رخ می‌دهد. در کل من فکر می‌کنم که داوری بازی خوب بود.