به گزارش پارس به نقل از ایسنا، هفته نهم رقابت های سری A ایتالیا از شنبه با برگزاری دو دیدار آغاز می شود.

تیم بحران زده یوونتوس پس از شکست برابر فیورنتینا و رئال مادرید برای صعود به صدر جدول جنوا را در پیش دارد. یوونتوسی ها برای بازپس گیری صدر جدول نیاز دارند تا در این دیدار خانگی به پیروزی برسند. آنها در بازی هفته ی گذشته ی خود در حالی که از حریف خود جلو بودند در نهایت غافله را باختند.

یوونتوس اکنون با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. آنها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی سوم هستند. شاگردان رافائل بنیتس نیز به نظر کار راحتی در پیش دارند. آنها در خانه (سن پائولو) میزبان تیم دوم شهر تورین هستند. ناپولی برای کم کردن فاصله ی خود با رم به سه امتیاز این دیدار چشم دوخته است.

رم صدرنشین در دیدار خارج از خانه در ورزشگاه فریولی به مصاف اودینزه خواهد رفت. رم این فصل عملکرد بسیار خوبی در سری A داشته و هر هشت بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا با قاطعیت با ۲۴ امتیاز در صدر قرار گیرد. باید منتظر ماند و دید آیا ترمز رم بالاخره کشیده خواهد شد یا خیر.

میلان پس از توقف برابر بارسلونا در ورزشگاه سن سیرو در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار پارما خواهد رفت. میلان اکنون وضعیت خوبی در فوتبال ایتالیا ندارد. آنها با ۱۱ امتیاز از ۸ دیدار در رده ی هشتم جدول حضور دارند اما پیروزی در این دیدار برابر پارما باعث خواهد شد تا شاگردان ماکسیمیلیانو آلگری بتوانند چند پله ای در جدول صعود کنند.

در جدال قعرنشینان سری A ایتالیا نیز تیم بولونیا باید با کیه وو دیدار کند. بولونیا که با سه امتیاز در قعر جدول قرار دارد برای رهایی از خطر سقوط نیازمند به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است.

برنامه بازی های هفته ی نهم:

شنبه ۴ آبان:

اینتر – هلاس ورونا

سامپدوریا – آتالانتا

یکشنبه ۵ آبان:

ناپولی – تورینو

بولونیا – لیوورنو

کاتانیا – ساسائولو

کیه وو – فیورنتینا

یوونتوس – جنوآ

پارما – میلان

اودینزه – رم

لاتزیو – کالیاری

در جدول رده بندی سری A ایتالیا رم با ۲۴ امتیاز از ۸ دیدار در صدر قرار دارد و تیم های ناپولی و یوونتوس با ۱۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده های دوم و سوم جای دارند.