به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در هر نیمه یک گل از حریف دریافت کردند و تک گل فیلیپ کوتینیو هم نتوانست مانع از رقم خوردن اولین شکست قرمزها با هدایت این مربی آلمانی شود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 21، یانیک بولاسیه، ستاره پالاس، تیمش را پیش انداخت. اشتباه امره جان در دفع ارسال زاها، این موقعیت را نصیب بولاسیه کرد که با ضربه ای دیدنی، دروازه مینیوله را باز کند.

لیورپولی ها که نمی خواستند در خانه شکست بخورند، بلافاصله حملات شان را آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 42 به گل رسیدند. ارسال خوب کلاین با ضربه دیدنی فیلیپ کوتینیو، حساب کار را 1-1 کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد اما خیلی زود بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی را روی دروازه هم ایجاد کردند.

سرانجام این کریستال پالاس بود که در دقیقه 82، به گل برتری رسید. روی کرنر یوهان کابای، دان ضربه سر محکمی زد که توسط مینیوله برگشت داده شد اما خود این بازیکن ضربه برگشتی را تبدیل به گل کرد.

در دقایق باقیمانده قرمزها می توانستند به گل تساوی برسند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این بازی با برتری 2-1 کریستال پالاس به پایان رسید.