به گزارش پارس به نقل از ایسنا، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با یک دیدار حساس آغاز شد.

اورتون و لیورپول در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر در داربی مرسی ساید به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا فیلیپ کوتینیو برزیلی خیلی زود در دقیقه ۵ لیورپول را پیش انداخت اما برتری لیورپول تنها چند دقیقه به طول کشید و کوین مرلس موفق شد در دقیقه ۸ گل تساوی بازی را به ثمر برساند. در ادامه مسابقه لوئیس سوآرس موفق شد به زیبایی روی یک ضربه کاشته دروازه اورتون را برای بار دوم باز کند تا لیورپول در نیمه نخست به برتری برسد.

اورتون در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد چندین بار روی دروازه لیورپول خطرناک ظاهر شود. روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی در ادامه موفق شد دو بار پیاپی برای تیمش گلزنی کند تا تافی ها (اورتون) در آستانه پیروزی در این دیدار قرار گیرد. البته این پایان کار نبود و دانیل استوریج ۵ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد در دقیقه ۸۸ گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان برسد.

لیورپول با این تساوی ۲۴ امتیازی شد تا همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند. در ادامه بازی های امشب آرسنال با ساوت همپتون دیدار می کند و وست هام در آپتون پارک به دیدار چلسی می رود.