به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مرحله مقدماتی رشته تفنگ بادی بانوان در رده سنی جوانان با حضور 25 ورزشکار آسیایی لحظاتی پیش به پایان رسید و در نتیجه ورزشکاران شایسته کشورمان پس از یک عملکرد خوب توانستند با مجموع امتیاز 1233 مدال طلای تیمی این رشته را کسب کنند.

برهمین اساس، نجمه خدمتی تیرانداز ارزنده کشورمان با امتیاز 416٫6 بعنوان نفر دوم وارد فینال شد و همچنین فاطمه کرم زاده دیگر ورزشکار کشورمان با امتیاز 410٫6 در جایگاه ششم وارد فینال شد.

گفتنی است، مریم شفیعی پور در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد ضمن اینکه آرمینا صادقیان و مهدیه ایمن زاده در این رقابت ها در جایگاه ذخیره تیر زدند.

در این رشته، پس از ایران، هند و کره جنوبی در ردههای دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده در فینال رشته تفنگ 10 متر جوانان ، و علی رغم تلاش فراوان توانست رده پنجم و هشتم آسیا را به نام خود ثبت کنند.

برهمین اساس در این رشته که صبح امروز تیراندازان کشورمان به مصاف حریفان آسیایی خود رفتند در فینال به رقابت با سایر فینالیست های این رشته پرداختند که خدمتی و کرم زاده با قرار گرفتن در جایگاه پنجم و هشتم به کار خود پایان دادند و نمایندگان کشورهای چین، سنگاپور و ویتنام در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، در تیمی این رشته تیراندازان شایسته کشورمان به مدال طلا رسیدند ضمن اینکه این رقابت‌ها در رشته تفنگ 10 متر بزرگسالان در حال پیگیری است.

سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – کویت از 12 لغایت 22 آبان ماه با حضور 835 ورزشکار از 32 کشور آسیا در کویت برگزار می شود.