به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال درباره قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای آسیا در ویتنام هم گفت: قرعه کشی این رقابتها یکشنبه، سوم اسفند ۹۲ در گراند هتل سیاگوم هوشی مینه ویتنام انجام می شود که ایران در سید یک این قرعه کشی قرار گرفته است.

وی گفت: سید بندی این رقابتها بر اساس عملکرد تیم های ملی در دوره گذشته رقابتها اعلام شده که ژاپن اول، تایلند دوم و ایران سوم است و استرالیا در رده چهارم قرار گرفته است. تیم های کویت، قرقیزستان، لبنان، ازبکستان، چین، تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، کره جنوبی، ویتنام، عراق و مالزی در رده های پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

رئیس کمیته فوتسال سیدبندی رقابتها را این گونه اعلام کرد: در سید یک ایران به ویتنام، ژاپن، تایلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمی شود. در سید دو استرالیا، کویت، قرقیزستان و لبنان قرار دارند و در سید سوم تیم های ازبکستان، چین، تاجیکستان، چین تایپه و در سید چهارم تیم های اندونزی، کره جنوبی، عراق و مالزی قرار گرفته اند.

افتخاری همچنین درباره جلساتش با مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما و مدیر شبکه ورزش، گفت: جلسه ای در خصوص پخش زنده رقابتهای جام ملتهای آسیا که از دهم تا بیستم اردیبهشت ۹۳ در هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و همچنین پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت و گوهای بسیار خوبی داشتیم و آقازمانی نسبت به پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا از شبکه سه اعلام آمادگی کرد و درباره پخش مسابقات لیگ برتر وموانع موجود مقرر شد بنده به عنوان رئیس سازمان لیگ با مدیران باشگاهها مذاکره کنم تا نسبت به رفع موانع اقدام لازم صورت گیرد.

افتخاری گفت: امروز ۲۸ با صادقی مدیر شبکه ورزش هم دیدار و گفت و گو داشتم و در این دیدار راههای همکاری دو جانبه مورد بحث قرار گرفت و صادقی آمادگی شبکه ورزش را برای پخش مسابقات فوتسال اعلام کرد و مقرر شد بنده درباره رفع موانع موجود با مدیران باشگاهها مذاکره و نسبت به تجهیز سالن محل مسابقات برای امکانات پخش زنده مسابقات اقدام کنند.